آرشیو چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۶۵
حوادث
۱۸
خبر

رئیس پلیس استان البرز خبر داد

بازداشت کلاهبرداران 41 میلیارد تومانی؛ کشف 300 کیلو مواد مخدر

گروه حوادث/ فرمانده انتظامی استان البرز از انهدام باند کلاهبرداری 41میلیارد تومانی، کشف محموله 300 کیلوگرمی مواد مخدر و دستگیری اراذل و اوباش خبرداد.

به گزارش خبرنگارحوادث «ایران»، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز صبح دیروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری هشت نفر از اعضای باند بزرگ کلاهبرداری گفت: این باند با جعل مدارک و کپی برداری از آنها دست به کار شده و نقشه های شوم شان را اجرا می کردند که با همکاری مسئولان بانک ها شناسایی شدند.

این تبهکاران درادامه، سراغ حساب های بانکی کلان رفته و قصد داشتند سرفرصت موجودی آنها را برداشت کنند که ناکام ماندند.

کشف محموله بزرگ مواد مخدر

فرمانده پلیس استان البرز همچنین از کشف محموله 300 کیلو گرمی تریاک و حشیش خبرداد که به طور ماهرانه در یک تانکر حمل سوخت جاسازی شده بود. آنها مواد مخدر را از شرق کشور وارد کرده و قصد داشتند محموله را از طریق استان البرز به استان های دیگر انتقال دهند که به دام افتادند. درحال حاضربازجویی از دوقاچاقچی دستگیرشده برای شناسایی و دستگیری سایر قاچاقچیان ادامه دارد.

دستگیری 28 تن از اراذل و اوباش

فرمانده انتظامی استان البرزدرادامه با بیان اینکه برخورد با اخلالگران امنیت و هنجار شکنان در صدر برنامه های پلیس قرار دارد تصریح کرد: در همین راستا طی چند روز گذشته 28 نفراز اراذل محله های مختلف استان البرز دستگیر شدند.

پلیس هرگز اجازه نخواهد داد که افراد مزاحم با قداره کشی و شرارت، امنیت و آسایش شهروندان را به خطر بیندازند. وی گفت: این افراد با همکاری دستگاه قضایی دستگیر شده و مجازات سنگینی برایشان در نظر گرفته خواهد شد، در عین حال از مردم می خواهیم این افراد را به پلیس معرفی کرده و مطمئن باشند در کوتاه ترین زمان ممکن با آنها برخورد خواهیم کرد.