آرشیو شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۹۳
اخبار کشور
۱۰

تشییع جانباختگان حادثه اتوبوس دانش آموزی در نظرآباد البرز

مراسم تشییع پیکر دانش آموزان و معلمان جانباخته در سانحه واژگونی اتوبوس در جاده سوسنگرد صبح پنجشنبه با حضور خانواده های جانباختگان، مردم و مسئولان استان البرز و سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در شهرستان نظرآباد برگزار شد.

در این مراسم خانواده های داغدار جانباختگان، مردم شهرستان نظرآباد و نمایندگان استان، مسئولان و ائمه جمعه و جماعات استان و شهرستان حضور داشتند.

یکی از جانباختگان در شهرستان هشتگرد سکونت داشته که پیکر وی در شهرستان ساوجبلاغ نیز تشییع شد.

اتوبوس حامل 36 دانش آموز از استان البرز برای عزیمت به اردوی راهیان نور در سوسنگرد به دلیل تخلف یک دستگاه خودرو تویوتا و برخورد با اتوبوس واژگون شد که در این حادثه 2 دانش آموز، یک مربی و یک راوی جان خود را از دست دادند و تعدادی از دانش آموزان نیز مصدوم شدند.

راننده خودرو هایلوکس مقصر اصلی حادثه راهیان نور

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: راننده خودرو هایلوکس، به دلیل انحراف به چپ ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه 100 درصد مقصر اصلی واژگونی اتوبوس راهیان نور دانش آموزی در سوسنگرد است.

سرهنگ رضا دولتشاهی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز سه شنبه هفته گذشته حوالی ساعت 17 و پنج دقیقه پنج دستگاه اتوبوس دانش آموزان کاروان راهیان نور از دهلاویه به سمت اهواز با فاصله در حرکت بودند که متاسفانه یکی از این اتوبوس ها در کمربندی سوسنگرد با یک پژو وانت هایلوکس دو کابینه به صورت رخ به رخ برخورد و واژگون شد.

وی افزود: راننده خودروی هایلوکس به دلیل انحراف به چپ ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه باعث کشیده شدن اتوبوس به سمت چپ و در نهایت واژگونی در حاشیه جاده شده بود.