آرشیو یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۶۸
اجتماعی
۴

سلام ایران

تلفن تماس: 88769075

مشکلات درمانی یک بازنشسته نظامی: آقای ابوالقاسم فرزانه در تماس با ما عنوان کردند که اینجانب بازنشسته نظامی هستم که یک هفته قبل به دلیل زمین خوردگی دچار ضایعه از ناحیه کمر شدم. بیمه تکمیلی دارم که 3 ماه است حق بیمه از حقوقم کسر می شود. حالا که رفتم هزینه درمان را بگیرم می گویند باید لاعلاج باشی که هزینه شما پرداخت شود. لطفا اطلاع رسانی کنید.

مشکلات ترافیکی اتوبان کرج: آقای میلاد رواجی چنین بیان کردند: آزادراه تهران- کرج در اکثر اوقات در محدوده پل فردیس ترافیک سنگینی دارد. از مسئولان درخواست داریم فکری به حال این ترافیک سنگین کنند. مردمی که از این مسیر عبور می کنند ساعات عمرشان را در ترافیک سپری می کنند و هیچ کس هم به فکر اصلاح وضعیت فوق نیست. جدیدا پیمانکار راهی در کنار این مسیر باز کرده است که نه تنهاهیچ تاثیری در حل ترافیک این مسیر نداشته بلکه ترافیک را نیز بدتر کرده است.

افزایش قیمت سوخت: آقای محمد برکچی گفتند که چرا هر موقع قیمت یک بشکه نفت خام کاهش پیدا می کند، هیچ تاثیری در قیمت مواد سوختی ندارد ولی هر موقع قیمت نفت خام افزایش پیدا می کند دولت اقدام به افزایش قیمت سوخت و دیگر مشتقات آن می کند. این دوگانگی رفتار مسئولان در افزایش قیمت به چه دلیل است؟

مشکلات کارکنان موسسه کاسپین: هموطن محترمی نیز چنین اظهار کردند که یکی از کارکنان موسسه کاسپین (منحله فرشتگان) هستم که حدود 7 ماه است حقوق و بیمه نداریم. با این اوضاع اقتصادی جامعه زندگی ما خیلی سخت می گذرد. با 35 سال سن الآن کار پیدا کردن خیلی سخت است. سپرده گذاران به هر حال به پول های خودشان رسیده و خواهند رسید. متاسفانه هیچ کس و حتی جراید و روزنامه ها خبری ازکارکنان مظلوم این موسسات نمی گیرند. خواهشمند است مشکلات ما را نیز اطلاع رسانی کنید تا مسئولان فکری به حال ما کنند.