آرشیو یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۶۸
فن آوری
۸
نرم افزار آنلاین

نمایش متن آهنگ ها به کمک نرم افزار

موسیقی و آهنگ های مختلف ایرانی و خارجی طرفداران خاص خود را دارد و بسیاری از جوانان علاقه مندند که همراه با شنیدن آهنگ ها، ترانه آنها را زمزمه کنند یا اینکه حتی خود آهنگسازی کرده و اگر صدای خوشی دارند ترانه های مورد علاقه شان را بخوانند ولی گاه با یک مشکل بزرگ مواجه می شوند چرا که برخی از این افراد نمی توانند کل آهنگ را حفظ کنند و در زمینه آهنگ های خارجی هم گاه نمی توان متوجه کل ترانه شد. به همین دلیل هم علاقه مندان مجبورند برای پیدا کردن متن و ترانه این آهنگ ها به جست و جو در اینترنت بپردازند که البته گاه نیز تلاش آنها به جایی نمی رسد. در همین راستا اپلیکیشن QuickLyric Instant Lyrics Premium برای گوشی و تبلت های اندرویدی ارائه شده است. در این نرم افزار می توانید به اشعار یا همان Lyric آهنگ ها دسترسی پیدا کرده و آن را ذخیره سازی کنید. یکی از ویژگی های این نرم افزار این است که اشعار به صورت آفلاین نیز قابل دریافت هستند و کاربر می تواند حتی وقتی به اینترنت متصل نیست متن آهنگ های درخواستی خود را ببیند.

این نرم افزار بهترین و سریع ترین یابنده اشعار آهنگ ها بوده و دارای کتابخانه ای برای ذخیره سازی متن آهنگ هاست و از سوی دیگر رابط کاربری نیز بسیار مناسب و بهینه است.

از دیگر ویژگی های این اپلیکیشن اندرویدی، وجود تم های منحصر به فرد آن است که از جالب ترین آنها می توان به یک تم ویژه برای مشاهده اشعار در شب اشاره کرد. دسترسی سریع و آسان به اشعار نیز بخشی دیگر از این ویژگی هاست که می تواند به کاربر کمک کند در سریع ترین زمان ممکن متن را پیدا کند. از دیگر قابلیت های این نرم افزار اندرویدی می توان به پشتیبانی از نرم افزارهای مختلف همچون اسپاتیفای و نیز سازگار بودن با انواع گوشی و تبلت اندروید اشاره کرد. اگر شما هم از طرفداران این نرم افزار هستید می توانید آن را به طور رایگان از سایت p30world.com دریافت کنید.