آرشیو یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۹۵
ورزش
۱۸

می توانیم حریف سختی در روسیه باشیم

علیرضا جهانبخش ستاره جوان تیم ملی ازجمله بازیکنانی است که هواداران توقعات زیادی از او دارند. علیرضا در لیگ هلند یکی از بهترین بازیکنان است و طبیعتا همه توقع دارند در تیم ملی هم عالی باشد. هر چقدر می گذرد، این بازیکن پخته و پخته تر می شود و همه امیدوار هستند در جام جهانی آینده او بتواند یکی از بهترین ها باشد و پس از آن هم به لیگ بهتری برود. علیرضا از جمله بازیکنان مودبی است که همه تصور می کنند احساسی است. وقتی در این باره از او می پرسیم با خنده می گوید: «خب این را شنیده ام که بعضی ها می گویند در زمین بازی احساسی هستم. خب درست است. من کلا آدم احساسی هستم ولی خیلی وقت ها دوست ندارم احساسی عمل کنم، مخصوصا در بازی. اگر در زمین جدی نباشید، شکست می خورید. طبیعتا من هم نباید احساسی باشم.»

جهانبخش درباره هواداران و احساسی که همیشه به او دارند، می گوید: «هواداران که فوق العاده هستند. چه در ایران و چه در هلند، واقعا طرفداران فوق العاده ای وجود دارند. همواره آنها برای من قابل احترام هستند و وقتی احساسی می شوم که آنها تشویقم می کنند.» علیرضا درباره جام جهانی پیش رو در روسیه و حضور هواداران هم چنین حرف هایی می زند: «دوست داریم آنها در روسیه هم باشند. البته ایرانی های زیادی در این کشور هستند، ولی قطعا از اروپا و حتی ایران هواداران زیادی می آیند. این خیلی خوب است که تیم ملی در روسیه هم تنها نخواهد بود. قطعا این مساله می تواند به ما کمک زیادی کند.»

اما با این گروه ما می توانیم به دور بعدی جام جهانی برسیم؟ چیزی که از نظر علیرضا غیرممکن نیست: «هر کاری در فوتبال شدنی است. ما هم به چیزهای خوب فکر می کنیم. هدف اولمان که این است دل هواداران را شاد کنیم و ان شاءالله نتایج خوبی به دست بیاوریم. پرتغال و اسپانیا تیم های بزرگ و خوبی هستند. مراکش هم تیم قدرتمندی است ولی ما اگر بتوانیم در زمان باقی مانده خوب تدارک ببینیم و با قدرت به روسیه برویم، حریف سختی خواهیم بود.