آرشیو دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۹۶
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

ارتقای سهم تولید رسانه ملی در فضای مجازی

نخستین جلسه شورای فضای مجازی صداوسیما مرکز البرز با هدف بررسی راهکارهای گسترش اثر گذاری فضای مجازی با حضور معاون فضای مجازی رسانه ملی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این نشست رضا قدیمی، معاون فضای مجازی سازمان صداوسیما ضمن برشمردن مزایا و محاسن رسانه در فضای مجازی گفت: ساماندهی و مدیریت و اثر بخشی محتوا و سرویس رسانه ملی در فضای مجازی، مرجعیت محتوایی در فضای مجازی کشور، تولید و توزیع محتوا و نقش آفرینی در شبکه های اجتماعی و همچنین فرهنگسازی و ارتقای سواد فضای مجازی از اهم اهداف معاونت فضای مجازی سازمان صداوسیماست.

وی با تاکید بر ارتباط دو سویه فعالان فضای مجازی استان و رسانه های استانی عنوان کرد: توسعه کمی و کیفی پیام های تولید شده در فضای مجازی، ساماندهی و توسعه وب سایت های سازمان صداوسیما و ساماندهی اپلیکیشن های سازمان و همچنین ارتقای سهم تولید در فضای مجازی توسط سازمان صداوسیما از دیگر برنامه ها و اهداف رسانه ملی در حوزه فضای مجازی است.

معاون فضای مجازی رسانه ملی با اشاره به نقش مهم و اثر گذار رسانه های استانی در ساماندهی فضای مجازی افزود: باید درخصوص ارائه راهکارهای گسترش اثرگذاری فضای مجازی در رسانه های استانی با برگزاری جلسات متعدد و استفاده از کارشناسان و برنامه سازان برنامه ریزی کرد.