آرشیو پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶، شماره ۳۹۸۱
سیاست
۲

خبر

ساسان آقایی آزاد شد

ساسان آقایی، روزنامه نگار و عضو تحریریه روزنامه «اعتماد» روز گذشته با قرار وثیقه از زندان آزاد شد. این روزنامه نگار روز 21 مردادماه در محل تحریریه روزنامه اعتماد بازداشت و به زندان اوین منتقل شده بود. او بخش عمده ای از دوران بازداشتش را در بند 241 زندان اوین گذراند.

پیگیری فراکسیون حقوق شهروندی درباره باجگیری برخی روسای فدراسیون ها

بهرام پارسایی، سخنگوی فراکسیون حقوق شهروندی از نخستین جلسه این فراکسیون برای بررسی وضعیت دانشجویان ستاره دار و تجسس در حریم خصوصی افراد در یکی از فدراسیون های ورزشی خبر داد و گفت: فراکسیون این دو موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری می کند.

وی ادامه داد: در جلسه امروز فراکسیون یکی از افرادی که حقوقش در یکی از فدارسیون های ورزشی تضییع شده بود و او را تهدید به انتشار عکس های خانوادگی اش کرده بودند، حضور یافت. طبیعتا ورود به حریم خصوصی مردم ممنوع و مصداق تضیع حقوق شهروندی است. متاسفانه در وزارت ورزش روسای برخی فدارسیون ها مسائل اینچنینی داشتند و افراد را با تهدید به انتشار عکس خصوصی شان برکنار کردند که بسیار مذموم است. پارسایی خاطرنشان کرد: قرار است هفته آینده جلسه ای با وزیر ورزش داشته باشیم و این موضوع را پیگیری کنیم تا جلوی تجسس در زندگی خصوصی افراد گرفته شود و با خاطیان برخورد شود.