آرشیو شنبه ۲ دی ۱۳۹۶، شماره ۶۶۷۳
اقتصادی
۶

گزیده

12درصد تا افتتاح قطعه نخست آزادراه تهران-شمال

مدیرعامل شرکت آزادراه تهران – شمال اعلام کرد: در حال حاضر قطعه نخست این آزادراه به پیشرفت 88 درصدی رسیده و تنها 12 درصد تا افتتاح نهایی آن باقی مانده است. مهران اعتمادی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این مطلب اظهار کرد: با وجود مشکلاتی که از نظر آب و هوایی و جغرافیایی در قطعه نخست آزادراه تهران – شمال وجود دارد، در حال حاضر کار در تمام بخش های این قطعه پیگیری می شود و تمام کارگاه ها فعال هستند.

سرنوشت یک ساله سیگار

جمع تولید سیگار در کشور طی شش ماهه نخست سال جاری معادل 23.13 میلیارد نخ بوده که نسبت به تولیدی 19.37 درصدی در شش ماهه نخست سال گذشته با رشد 19.4 درصدی روبه رو شده است. در بخش صادرات سیگار نیز در شش ماهه نخست سال 1395، 0.14میلیارد نخ مدنظر قرار گرفته که این رقم در مدت مشابه سال جاری به 0.16 میلیارد نخ افزایش یافته تا شاهد رشد 14.3درصدی در صادرات سیگار باشیم./ ایسنا

برگشتی سفته، برات و چک چقدر است؟

در پایان هشت ماهه امسال حدود 137 میلیارد تومان سفته و برات در پایتخت برگشت خورده است. به گزارش ایسنا، گذری بر معاملات سفته و برات در هشت ماهه امسال نشان می دهد که بالغ بر 29 میلیارد و 800 میلیون تومان سفته و برات فروش رفته که در قیاس با همین مدت در سال گذشته تا 5.1 درصد افزایش دارد.