آرشیو دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶، شماره ۳۰۴۳
ورزش
۱۴

خبر

شایعه بازنگشتن کی روش به تهران برای زلزله تکذیب شد

بخش رسانه ای تیم ملی فوتبال، شایعه تماس کارلوس کی روش با ایران با محوریت زلزله اخیر تهران را رد کرد. «اساسا تماسی از سوی سرمربی تیم ملی با محوریت زلزله تهران صورت نگرفته و این احتمال که سرمربی تیم ملی ترجیح می دهد به خاطر زلزله اخیر تهران در ایران حضور نداشته باشد، به هیچ عنوان صحت ندارد».

بیرانوند رکورد شکست و گل خورد

شرق: علیرضا بیرانوند نام خود را در تاریخ لیگ برتر ثبت کرد. دروازه بان ملی پوش پرسپولیس با رسیدن به رکورد 722 دقیقه گل نخوردن متوالی، رکورد جدیدی در تاریخ لیگ برتر ثبت کرد. بیرانوند که در هفت بازی گذشته خود در لیگ، گلی دریافت نکرده بود، نیاز داشت در اهواز 72 دقیقه گل نخورد تا رکورد جدیدی در فوتبال ایران ثبت کند. پیش از این رکورددار بسته نگه داشتن دروازه در تاریخ لیگ برتر، آرمناک پطروسیان، دروازه بان سابق سپاهان، بود که 704 دقیقه دروازه تیمش را بسته نگه داشت. بیرانوند موفق شد این رکورد را بشکند؛ اما در اواخر بازی یک گل بد خورد. بیرانوند در دقیقه 89 گل خورد تا شمار دقایقی که دروازه تیمش را بسته نگه داشته بود، به 722 دقیقه برسد. بیرانوند اگر روی گل فولاد واکنش بهتری نشان می داد، این فرصت را داشت تا رکوردی دست نیافتنی ثبت کند. با گلی که بیرانوند دریافت کرد، پرسپولیس نتوانست برای هشتمین بازی متوالی در لیگ دروازه خود را بسته نگه دارد.

بازگشت پرافتخارترین قایق ران ایران

دارنده دو مدال طلای بازی های آسیایی بعد از خداحافظی، دوباره دست به پارو شده و تمریناتش را آغاز کرده است. محسن شادی در فهرست نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی نیز حضور دارد. به گزارش ایسنا، دوازدهمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی رویینگ مردان با حضور شش پاروزن در ارومیه برگزار می شود و پاروزنان تصمیم دارند فصل زمستان را در این قسمت از ایران سپری کنند. ملی پوشان رویینگ ایران از امروز وارد اردو می شوند و تا هجدهم دی ماه در تمرین خواهند بود. طاهر کبوتری، مربی تیم ملی است و ورزشکاران را زیر نظر خواهد داشت. محسن شادی، دارنده دو مدال طلای بازی های آسیایی که بعد از بازی های 2014 اینچئون از قایق رانی خداحافظی کرد، بار دیگر به تمرینات برگشته و به فکر طلای سوم است.