آرشیو چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶، شماره ۹۱۱۵
ورزش
۱۱

گوناگون

محمدی: دست کش طلا را می خواهم

دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران و نامزد دریافت عنوان برترین دروازه بان جهان می گوید هدفش رسیدن به دستکش طلای جام جهانی است. سپهر محمدی در بین 10 گلر برتر جهان قرار دارد.

مرفاوی از استقلال پول گرفت

صمد مرفاوی گفت: از فدراسیون تماس گرفتند و به فدراسیون فوتبال رفتم و با گرفتن طلبم از استقلال این پرونده بسته شد. خوشبختانه این طلسم درنهایت شکسته شد.

تمجید از تیم ملی فوتبال

سایت آسیا تایمزدر گزارشی از تیم ملی ایران به عنوان امید اول آسیا برای شگفتی سازی در جام جهانی نام برد. فوتبال آسیا برای اولین بار با پنج تیم در جام جهانی خواهد بود. یکی از این تیم ها، تیم ملی فوتبال ایران است که در گروه سختی درجام جهانی قرارگرفته است.ایران در دوره قبل جام جهانی عملکرد خیلی خوبی داشت و توانست در بازی با آرژانتین بازی خوبی به نمایش بگذارد. کار به همین جا ختم نشده است. ایران درانتخابی جام جهانی در10 مسابقه تنها دو بار دروازه خود را باز شده دید و بدون شکست توانست به عنوان اولین تیم از آسیا جواز حضور درجام جهانی را به دست بیاورد.

ثوری رئیس بوکس شد

حسین ثوری با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس چهار سال آینده فدراسیون بوکس انتخاب شد.پیش از این احمد ناطق نوری 26 سال رئیس فدراسیون بوکس بود.

کانته فوتبالیست سال فرانسه

کانته عنوان فوتبالیست سال فرانسه را ازآن خود کرد.کانته با کسب 92 رای این عنوان را کسب کرد. امباپه با کسب 87 رای و بنزما، با 52 رای را پشت سرگذاشت.

مهاجم آبی پوش نمی رسد

سجاد شهباززاده که درهفته های گذشته به دلیل آسیب دیدگی بازی های استقلال را از دست داد، به دیدار بعدی این تیم مقابل استقلال خوزستان هم نمی رسد.

استپانیان: پرسپولیس قهرمان می شود

هافبک پیشین تیم سپاهان معتقد است که پرسپولیس درلیگ امسال قهرمان خواهد شد. استپانیان درمورد شرایط سپاهان گفت: درباره نتایج سپاهان باید مجموعه این تیم نظر بدهند، ولی من معتقدم که سپاهان تیم خوبی دارد و بازیکنان باکیفیتی دراین تیم بازی می کنند. نمی دانم چرا سپاهان تا الان نتایج خوبی نگرفته است، ولی فکر می کنم درآینده این شرایط قابل تغییر باشد.وی اظهار داشت: به نظر من پرسپولیس حرف اول را درفوتبال ایران می زند. آنها سه سال است که در کنار هم بازی می کنند. اعتقاد من این است که پرسپولیس قهرمان خواهد شد.