آرشیو چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶، شماره ۶۶۷۷
حوادث
۱۸

قاتلی که بخشیده شد

گروه حوادث/ مرد جوانی که در جریان خرید موادمخدر از یک مواد فروش، او را با چاقو کشته بود با رضایت اولیای دم از قصاص گریخت.به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، رسیدگی به این پرونده به دنبال اعلام مرگ مرد 35ساله ای دردرمانگاه رازی شروع شد.کارآگاهان پس از مراجعه به محل درگیری، ضمن تحقیقات محلی دریافتند مقتول در زمینه خرید و فروش موادمخدر فعالیت داشته که شب حادثه داخل بوستان مسعودیه با یکی از خریداران موادمخدر به نام محمد (44 ساله) درگیر شده و بر سر قیمت فروش موادمخدر- شیشه- به زد و خورد پرداخته اند که سرانجام فروشنده با ضربات چاقوی خریدار (محمد) کشته شده است.

متهم پس از انتقال به اداره آگاهی به کارآگاهان گفت: برای خرید مواد به دیدن فروشنده در پارک رفتم اما بر خلاف هر روز، این بار درخواست پول بیشتری برای فروش شیشه کرد که بر سر این موضوع با هم به نزاع پرداختیم و من هم با چاقو او را به قتل رساندم.

متهم صبح دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری به ریاست قاضی دکتر ابراهیم اسلامی و با حضور حشمت الله توکلی- مستشار دادگاه- پای میز محاکمه ایستاد.اولیای دم در آغاز جلسه، متهم را به شرط پرداخت دیه عفو کردند و از قصاص او گذشتند. سپس متهم با قبول اتهامش اظهار کرد: من پشیمان هستم وتقاضای عفو و بخشش دارم.پس از پایان اظهارات متهم قضات وارد شور شدند تا از نظر جنبه عمومی جرم درباره اش تصمیم بگیرند.