آرشیو پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶، شماره ۳۰۴۶
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•شهرداری پردیس رسیدگی کند: سگ های ولگرد را از فاز 11 پردیس جمع آوری و روشنایی این فاز را تامین کنند تا ساکنان بقیه فازها مجبور نباشند با ترس و دلهره در این محل رفت و آمد کنند.

ویانا دیبایی

•آیا نظارت می شود؟ آیا بر کلاس های آموزشی ازجمله کلاس های زبان و موسیقی نظارت می شود تا مشخص شود هنرجویان نسبت به ماه های قبل پیشرفت داشته اند یا اینکه شهریه ای از آنها می گیرند و وقت کارآموزان به بطالت می گذرد؟

کساییان

•برخوردهای تحقیرآمیز با بیماران و همراهان! سایت بیمارستان میلاد را که دیدم، متوجه شدم بسیاری از بیماران، همراهان و مراجعه کنندگان از پرسنل اداری و بخش اورژانس و واگذاری ویلچر به بیماران ناراضی اند. به عنوان نمونه، سه شنبه 9 آذر با یکی از دوستان که یکی از نمایندگان بیمه است، درباره مراکز درمانی صحبت می کردیم، گفت مدتی قبل مادر بیمارم را به بیمارستان میلاد بردیم، برای تهیه ویلچر به دلیل اینکه کارت شناسایی همراه نداشتم، با مشکل مواجه شدم. با اینکه مدارک دیگری خواستم ارائه دهم، با تحقیر مسئول ویلچر مواجه شدم. رفتارهای برخی از کارکنان با مراجعان بسیار تحقیرآمیز و ناراحت کننده است. چرا مدیران بیمارستان به برخی کارکنان بیمارستان آموزش نمی دهند و تا چه زمانی باید شاهد نارضایتی مراجعه کنندگان به این بیمارستان باشیم؟

علی اکبر فرقانی

•پول بدهید سدمعبر کنید! چرا ماموران سدمعبر شهرداری منطقه 14 از جمع آوری وانت بارهای میوه فروش حاشیه ابتدای خیابان پیروزی و خیابان شکوفه به ویژه مقابل کوچه های احمدی و خوشرو، خودداری می کنند؛ اما سبزی فروشانی را با فرغون که کم حجم است، به بهانه سدمعبر جمع آوری می کنند.

از ساکنان خیابان شکوفه

•در انتهای ده ملکار در حومه نوشهر بعد از چلندر منطقه زیبای جنگلی وجود دارد که متاسفانه عده ای سوءاستفاده کرده و دیوار کشی کرده اند و در حال فروش قطعات هستند. از جنگل بانی، استانداران مازندران و تمام مسئولان ذی ربط می خواهیم تا دیر نشده اقدامی اساسی انجام دهند.

فتاح