آرشیو پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۰۴
حوادث - اخبار کشور
۱۱

کودک ربوده شده برازجانی آزاد شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: کودک 11 ساله ای که دیروز از جلو مدرسه ای در شهر برازجان ربوده شده بود آزاد و تحویل خانواده اش شد.

به گزارش مهر، سرتیپ خلیل واعظی دیروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز سه نفر سرنشین یک دستگاه خودرو در حالی که سر و صورت خود را پوشانده بودند کودک 11 ساله ای به هویت «ب» را جلوی مدرسه ای در خیابان فرهنگیان برازجان به زور سوار ماشین کرده و متواری می شوند.

وی اضافه کرد: پس از تماس مردم با مرکز فوریت های پلیسی 110 و حضور سریع و به موقع گشت های پلیس و انجام تحقیقات میدانی، مسیرهای احتمالی فرار و مخفیگاه کودک ربایان شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: با همکاری قابل تقدیر مردمی مخفیگاه کودک ربایان در یکی از روستاهای اطراف برازجان شناسایی و نیروهای پلیس اعزام شدند.

وی بیان کرد: با نزدیک شدن پلیس به محل نگهداری کودک، ربایندگان با رها کردن کودک متواری و کودک در حالی که دست و پایش بسته شده بود صحیح و سالم تحویل خانواده اش شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه هویت ربایندگان کاملا شناسایی شده و تلاش برای دستگیری آنان با جدیت ادامه دارد، خاطرنشان کرد: برابر بررسی های اولیه علت این حادثه اختلاف مالی ربایندگان با پدر کودک بوده است.