آرشیو یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶، شماره ۶۶۸۰
ورزشی
۲۳
گزارش

تاکید سلطانی فر به حضور هندبال در بازی های آسیایی

مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان صبح دیروز با حضور در تالار هندبال کشور واقع در مجموعه ورزشی انقلاب از سالن اختصاصی هندبال، خوابگاه ورزشکاران و سالن بدنسازی دیدن کرد و با حضور در محل فدراسیون دقایقی با علیرضا رحیمی، رئیس فدراسیون هندبال کشور و دیگر مسئولان فدراسیون پیرامون فعالیت های این رشته ورزشی گفت و گو کرد.

در این نشست، وزیر ورزش و جوانان با ابراز رضایت از امکانات سخت افزاری هندبال ایران، برگزاری دوره های مختلف آموزشی بویژه با حضور مربیان سراسر ایران و با بهره گیری از مدرسان مطرح خارجی را مورد توجه قرار داد و خواستار برنامه ریزی به منظور افزایش دانش علمی مربیان ایرانی شد. سلطانی فر همچنین رقابت های قهرمانی هندبال آسیا را مورد توجه قرار داد و ابراز امیدواری کرد که تیم ملی هندبال ایران با حضور موفق در این رقابت ها بتواند جواز حضور در رقابت های جهانی را به دست آورد.

وزیر ورزش و جوانان سپس به اهمیت بازی های آسیایی جاکارتا اشاره کرد و با ابراز رضایت از فرآیند آماده سازی تیم ملی هندبال برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا به تداوم برنامه ریزی این فدراسیون به منظور آمادگی بالا برای حضور مقتدرانه ایران برای سکوی هندبال بازی های آسیایی 2018 نیز تاکید کرد.

در این نشست علیرضا رحیمی، رئیس فدراسیون هندبال کشور گزارشی از وضعیت و شرایط تالار هندبال به عنوان مجموعه اختصاصی این رشته ورزشی که رده های مختلف تیم ملی از آن بهره می برند ارائه داد و پیرامون فعالیت های فدراسیون در ابعاد مختلف صحبت کرد. همچنین میترا نوری، نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال نیز گزارشی از فعالیت های بانوان این رشته ارائه داد. وی از فعالیت هشت هزار هندبالیست بانوان در سطح کشور خبر داد و با اشاره به رویدادهای مهمی که پیش روی بانوان قرار دارد، فرآیند آماده سازی تیم های ملی بانوان را خوب توصیف کرد.