آرشیو یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶، شماره ۳۰۴۸
روزنامه فردا
۱۶

پیشخوان

ماهنامه فیلم

ماهنامه فیلم در رویکرد جدید خود از تمام امکانات گرافیکی و شبکه های اجتماعی سود می برد تا با مخاطبان جوان و نسل جدید خود ارتباط موثر تری برقرار کند.

انتشار نسخه مجازی فیلم روی اپلیکیشنی به همین نام، دیگر قدم های حضور در دنیای امروز است. عکس روی جلد به فیلم خانه کاغذی اختصاص دارد. پنج نقد نیز درباره فیلم قاتل اهلی منتشر شده است. الناز شاکردوست که به تازگی فیلم «خفه گی» را روی پرده داشته، در گفت وگویش با این نشریه تخصصی جزئیاتی را درباره نحوه تحصیل بازیگری در انگلیس بیان کرده است. این بازیگر پس از سه سال غیبت حضور موفقی داشته است.

نقد اختصاصی جاناتان رزنبام برای فیلم «آذر» به تهیه کنندگی نیکی کریمی، گزارشی از جشنواره دوازدهم رم نوشته محسن بیگ آقا و نقد فیلم های مهم سینمای جهان و ایران از مطالب خواندنی در شماره دی ماه است.

هفت ونیم

در غیبت نشریات تاثیرگذار برای نوجوانان و درحالی که شاید 40 چراغ تنها فرصتی برای نوجوانان 16-17 سال به بالا باشد، ماهنامه ای جدید برای نوجوانان 13 تا 17 سال منتشر شده است. ماهنامه «هفت ونیم» به سردبیری آزاده محمدحسین و به صاحب امتیازی موسسه فرهنگی -آموزشی اندیشه مهر علامه طباطبایی. باید آرزو کرد این نشریه راه خود را به خوبی و پشتکار ادامه دهد. این شماره مجموعه ای از مطالب خواندنی از خارج از تقویم گرفته تا معرفی علی حاتمی، سرگرمی های فناورانه و... را دربر می گیرد.

این مجله به بخش های مختلف تقسیم شده است؛ از 15 تا 18ساله و 12 تا 15ساله.

هر بخش نیز مجموعه ای از مطالب مهارتی و سرگرمی را دربر می گیرد. تاکید این نشریه بر مطالب کوتاه است و با کمک گرافیک سعی کرده جذابیت مناسب را فراهم کند. این نشریه در 64 صفحه و با قیمت 10 هزار تومان منتشر شده است.