آرشیو شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۱۱
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

*حسین هاشمی، قهرمان سابق و پیشکسوت دوومیدانی دار فانی را وداع گفت. هاشمی در دوی 400 متر ایران قهرمان ایران شده بود.سرویس ورزشی روزنامه کیهان این ضایعه را به خانواده هاشمی و جامعه دوومیدانی تسلیت می گوید.

*بهنام اسبقی ملی پوش تکواندوی ایران درمورد صحبت های اخیر مبنی بر خداحافظی کردن از دنیای قهرمانی، گفت: صحبت هایی در این مورد بود اما تصمیم قطعی برای خداحافظی نگرفته بودم و نگرفته ام. فعلا دست نگه داشته ام تا شاید در مسابقات آینده به روی شیاپ چانگ بروم اما فعلا چیزی مشخص نیست. او ادامه داد: اگر روزی تصمیم به خداحافظی بگیرم به طور کامل از تکواندو دور نمی شوم. قصد دارم بعد از خداحافظی به کار مربیگری ادامه دهم و در رده های پایه فعالیت کنم تا به تکواندوی ایران کمک کنم.

*ساسان خداپرست، سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه به دلیل مشکلات اخیر و کسب نتایج دور از انتظار تیم در لیگ برتر والیبال از مسئولیت خود استعفا کرد. همچنین خبرهایی از تغییرات گسترده در مجموعه باشگاه شهرداری ارومیه به گوش می رسد. ارومیه در هفته پانزدهم لیگ برتر به تیم ته جدولی رعدپدافند کاشان نتیجه را واگذار کرد.

*با تصمیم مسئولان فدراسیون خانه کشتی شماره یک به نام آقای «عبدالله موحد» دارنده مدال طلای المپیک 1968 مکزیکوسیتی و پنج مدال طلای جهان در رشته کشتی آزاد نامگذاری شد. همچنین خانه کشتی شماره دو نیز به نام آقای «محمد بنا» دارنده مدال نقره جهان و سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در دو المپیک 2012 لندن و 2016 برزیل که همراه با تیم ملی افتخارات فراوانی را بدست آورد، نامگذاری شد. مراحل اجرایی این نامگذاری در حال انجام است.