آرشیو شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۱۱
شهرستان ها
۷

اجرای پنج طرح آب شیرین کن روستایی در هرمزگان

بندرعباس - خبرنگار کیهان: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان از اجرای پنج طرح آب شیرین کن روستایی در مناطق مختلف در استان هرمزگان خبر داد.

عبدالحمید حمزه پور عنوان کرد: این طرح در روستاهای شهرستان پارسیان، بندرلنگه، بندرعباس و قشم اجرایی می شود که در حال حاضر در مرحله مناقصه و انتخاب پیمانکار است.

وی در ادامه توضیح داد: این پنج آب شیرین کن در روستاهای مجتمع ساحلی، مجتمع حمیران، مهدی آباد، مجتمع تورگان و مجتمع گوران اجرایی می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان در خصوص عملیات اجرایی این طرح ها توضیح داد: آب شیرین کن ها در مجتمع ساحلی در شهرستان پارسیان با تولید 1500 متر مکعب آب با مبلغ سرمایه گذاری 100 میلیارد ریال و تعداد 9 روستا و جمعیتی بالغ بر 17 هزار و 500 نفر، مجتمع حمیران در شهرستان بندرلنگه با تولید 1600 متر مکعب آب با مبلغ سرمایه گذاری 100 میلیارد ریال و تعداد 9 روستا و جمعیتی بالغ بر 10 هزار نفر همچنین مهدی آباد در شهرستان بندرعباس با تولید 150 متر مکعب آب با مبلغ سرمایه گذاری 10 میلیارد ریال تعداد 4 روستا و جمعیتی بالغ بر 850 نفر اجرایی می شود.

حمزه پور در خصوص دو آب شیرین کن دیگر که هر دو در شهرستان قشم احداث می شود نیز گفت: آب شیرین کن مجتمع تورگان با تولید 2000 متر مکعب آب و سرمایه گذاری 68 میلیارد ریال برای 5 روستا با جمعیتی بالغ بر 8 هزار و 479 نفر و مجتمع گوران با تولید آب 2300 متر مکعب و سرمایه گذاری 80 میلیارد ریال برای 18 روستا و جمعیتی بالغ بر 9 هزار و 799 نفر احداث می شود.