آرشیو شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۱۱
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* حدود 4 دهه است که دشمنان سعی دارند انقلاب اسلامی را به شکست بکشانند اما حضور مردم در صحنه ها در برخورد با این توطئه ها همانند موج بزرگی است که همه تفاله ها را در خود غرق می کند.

یزدی

* مردم ایران منتظر فرمان ولی فقیه شان هستند، اگر حکم و دستوری از سوی آن بزرگوار صادر شود، این بار چنان بر ریشه این جماعت فتنه گر خواهند زد که توان رشد دوباره نداشته باشند.

1114021

* در یک تکرار تاریخی بعد از فتنه 88 بار دیگر حاصل فتنه ای که آشوبگران با پشتیبانی رسانه ای دشمنان به پا کردند، تحریم، تهدید و اهانت به ملت شریف ایران شد. آیا زمان آن نرسیده که ملاحظه کاری را در قبال این خائنین کنار بگذارند و بساط شان را به طور اساسی جمع کنند؟

5247026

* روزنامه های زنجیره ای مدعی اند به اصلاح طلبان امتیاز بدهید تا با گفت وگو سبب آرامش خیابان ها شویم! به این ترتیب لابد بین آشوبگران و اصلاح طلبان ارتباط وجود دارد.

85460919

* آشوب های اخیری که در کشور به وجود آمد کمترین آثار منفی سایت ها و شبکه های مجازی فعال در داخل کشور می باشد. خدا می داند آسیب های اخلاقی و اجتماعی و فرهنگی که به صورت زیرپوستی وارد کرده اند به مراتب بیشتر است. دولتمردان و مسئولان از خواب بیدار بشوند و فکری برای راه اندازی و تقویت شبکه اجتماعی ملی داخلی در عرصه فضای مجازی بکنند.

پرتو

* اگر ادبیات دولت در پاسخ دادن به مداخلات دشمنان، همانند لحن برخورد با منتقدان دلسوز کشور بود امروز شاهد مداخله های توهین آمیز آنان نبودیم.

9866021

* از دستگاه دیپلماسی کشور می خواهیم با توجه به اظهارنظر سخیف وزیرخارجه فرانسه علیه نظام و در حمایت از اغتشاشگران آدمکش، سفر وی و رئیس جمهور فرانسه را به کشور لغو کنند.

46940911، 92510937 و 72500919

* آمریکای مکار و انگلیس خبیث تلویحا و تصریحا از پیروزی دولت یازدهم و دوازدهم در انتخابات حمایت و یا اظهار خشنودی کردند ولی امروز مشاهده می کنیم تمام قد علیه نظام بسیج شده اند. این نیز از عبرت های فتنه اخیر بود که آنها برای هیچکس و هیچ جناحی ارزش قائل نیستند و نباید به لبخندشان دل خوش کرد.

طباطبائی قمی

* هروقت سخنی درباره جاسوسان بازداشتی و مخالفان نظام اسلامی مطرح می شود صدای حمایت اروپا بلند می شود اما همین اروپا در مورد مسائل دردناکی همانند کشتار بی رحمانه مردم یمن، نقض حقوق بشر در عربستان سعودی و... خفقان گرفته است!

0073031

* کشورهای غربی که نقش موثری در بازی مذاکرات هسته ای داشتند، در پسابرجام قرارداد محرمانه با دولت ایران بستند یا با واردات انبوه از دولت امتیاز گرفتند، حالا وقتی با اغتشاشگران و خرابکاری ها و جنایات آنها مواجه می شوند از آنان حمایت می کنند. بعضی نیز صحبت از تحریم و برگزاری جلسه ای در خصوص حمایت از آشوبگران می کنند! دولت درباره حسن ظن بیهوده نسبت به چنین کشورهایی پاسخگو باشد.

2286026 و 3152021

* نوع شعارهای آشوبگران حاوی نشانه مهمی است که غرب مدت هاست به دنبال آن است و آن اسلام هراسی است. اهانت به مقدسات دینی 80 میلیون ایرانی در حوادث اخیر در ادامه دادن توطئه دشمنان اسلام بود.

نامجو

* پرچم برای مردم هر کشور مقدس و قابل احترام است، افراد اغتشاشگری که به پرچم جمهوری اسلامی ایران اهانت کردند، ایرانی نیستند چون جوانان این سرزمین حتی به قیمت جانشان تحمل ذره ای خدشه به ارزش های دینی و ملی خود را ندارند.

8139021

* ان شاءالله دستگاه قضایی در اسرع وقت محاربان و آتش زنندگان پرچم مقدس و مزین به الله اکبر جمهوری اسلامی را محاکمه و به صورت زنده در برنامه ای حکم اعدامشان را اجرا نمایند تا دل ملت کمی تسکین یابد. این افراد مفسد فی الارض هستند و باید با اشد مجازات مواجه شوند.

دباغ زاده و 32420913 و فرهاد از آذربایجان و 16480915

* آن بی وطنی که در اغتشاشات اخیر پرچم جمهوری اسلامی ایران را به آتش کشید و به عکس شهیدان اهانت کرد باید به اشد مجازات برسد اگر در حضور بنده این توهین صورت می گرفت نمی گذاشتم جان سالم به در ببرد.

42060916

* حمایت مالی وهابیت آل سعود و اعراب مرتجع و شهو ت پرست و حضور فعال گروهک نفاق و تکفیری ها و پشتیبانی همه جانبه استکبار به سرکردگی شیطان بزرگ و صهیونیست ها عامل اغتشاشات اخیر است. بنابراین دستگاه قضایی باید به طور بسیار قاطع و انقلابی با سرکردگان آنها در داخل کشور برخورد نماید.

43320912

* مردم از گرانی و ناتوانی دولت در اداره کشور ناراحت هستند ولی با این حال از خشونت و خرابکاری نیز تنفر دارند دولت و دولتمردان هم باید صدای مردم را بشنوند و به فکر حل مشکلات باشند.

02080911

* ریشه اصلی اغتشاشات اخیر در کشور، پسمانده های فتنه 88 و جریان نفوذی و غربگرا در داخل کشور هستند که با تجویز سیاست های غلط اقتصادی در تصمیم گیری ها و تعمیق فقر، بیکاری، گرانی، قاچاق، فسادهای نجومی و... بستر را برای اعتراضات مردم و سوءاستفاده ضدانقلاب فراهم می کنند.

39490912 و 81120911 و 28420910

* مردم ولایتمدار با سختی های تحریم مبارزه کردند و باز هم در برابر توطئه های خارجی مقاومت می کنند، امیدوارم مسئولین به خصوص در دولت و مجلس نسبت به این سرمایه ملی که اکثرا از قشر کم درآمد جامعه هستند توجه مضاعفی داشته باشند و به بهبود معیشت این قشر اهمیت بدهند.

0517066

* انتقادهای سازنده و دلسوزانه منتقدین را جناحی تلقی کرده و آنها را به باد اهانت و تمسخر می گرفتند! اکنون باید متوجه نیات خالصانه منتقدین شده باشند!

62900915

* دستگاه قضایی ان شاءالله به این نتیجه رسیده باشد که مماشات با مفسدین اقتصادی و سیاسی، نتیجه ای بهتر از این ندارد که عده ای فرصت طلب با جلوانداختن چند جوان ساده لوح آب را گل آلود و ماهی مطلوب خود را در ایجاد هرج و مرج، تخریب اماکن مذهبی، ملی، دولتی، به تخریب باورهای مردم صید کنند.

25850919

* مردم با هرگونه اغتشاش و تخریب مخالف هستند ولی دولت هم باید در برخی از شیوه هایش تجدیدنظر کند اینکه خیلی راحت ادعا می کنند تورم تک رقمی شده و تولید رونق پیدا کرده است برای مردم درگیر گرانی و رکود نه تنها باورپذیر نیست بلکه تحریک کننده است.

68730914

* فرزندم با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد برق، در سال 89 در آزمون استخدامی شرکت ملی مس شرکت کرد و در لیست 170 نفره مورد توافق بنیاد جانبازان و شرکت مس قرار گرفت، ولی بعد از 7 سال قرار داشتن در نوبت استخدام، تاکنون هیچ پاسخی از سوی دستگاه های ذی ربط دریافت نکرده ایم. چرا؟!

اصغر رضایی پور- جانباز 25 درصد کرمان

* نصب کاتالیست روی اگزوز خودروها باعث توقف خروج آلودگی از خودروها می شود. اما به دلیل قیمت بالایش مردم میلی به خرید و استفاده از آن را ندارند. برای سلامتی جامعه و فرزندانمان هم که شده باید قیمت کاتالیست ها کاهش یابد تا مردم استقبال بیشتری از آن بکنند.

5060021

«پاسخ شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه»

در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه سه شنبه مورخ 1396/9/21 صفحه 2 با مضمون درخواست استفاده رایگان از مترو با تشکر از این مسافر گرامی، به اطلاع می رساند: رایگان بودن مترو در ایستگاه ها فقط در مواقع خاص و با اعلام رسمی شرکت بهره برداری مترو انجام می شود و طبق سنوات گذشته فقط در مناسبت های خاص ملی و مذهبی مانند راهپیمایی های یوم الله 22 بهمن، روز جهانی قدس و... مترو رایگان اعلام می شود.»