آرشیو شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۱۱
اخبار کشور
۳

بروجردی: رئیس جمهوری آمریکا درخصوص ایران دچار توهم شده است

رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات مداخله جویانه ترامپ در حمایت از ناآرامی های اخیر گفت: رئیس جمهوری آمریکا دچار توهم شده و تلاش او برای ایجاد ناامنی و تفرقه بیهوده است.

علاء الدین بروجردی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ضمن محکوم کردن اظهارات مداخله جویانه آمریکایی ها در امور داخلی ایران افزود: مقامات آمریکایی و ترامپ تصورات واهی نکنند.

وی با بیان اینکه سیاست آمریکا، اسرائیل و استکبار جهانی ایجاد تلاطم و ناامنی در جهان اسلام و ایران است، اظهار کرد: امروز در کشورهای یمن، سوریه، عراق و پاکستان درگیری هایی وجود دارد و آمریکا و رژیم صهیونیستی در تلاش هستند تا این ناامنی را به داخل ایران منتقل کنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: حوادث تلخ اخیر در بعضی از شهرهای کشور متاثر از برخی مطالبات به حق مردم است که متاسفانه دشمنان انقلاب اسلامی و وابستگان داخلی آنها تلاش کردند این مسیر را منحرف و به سمت آشوب سوق دهند.

بروجردی با بیان اینکه کشورهای دیکتاتور مانند عربستان حتی از حداقل آزادی ها برخوردار نیستند، افزود: این حوادث در محیط آزاد کشور ما بسیار طبیعی است و ملت ایران به هیج کشوری اجازه مداخله در امور داخلی را نخواهد داد.وی اظهار کرد: در مجلس شورای اسلامی از مطالبات و خواسته های مردم حمایت می شود و تلاش داریم تا با مصوبات، آرامش و آسایش را به مردم کشور هدیه دهیم. رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت برخی از اجناس افزود: مردم نگران افزایش قیمت حامل های انرژی نباشند چراکه بناست این افزایش با شیب ملایم صورت گیرد تا مشکلی برای اقشار مختلف جامعه ایجاد نشود.