آرشیو یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶، شماره ۶۶۸۶
فرهنگ و هنر
۲۲

روی خط خبر

میزبانی نمایشگاه کتاب دهلی نو از نشر ایران

موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران 470 عنوان از کتاب های ایرانی را در بیست و ششمین نمایشگاه کتاب دهلی نو معرفی می کند. به گزارش ایلنا، بیست و ششمین دوره نمایشگاه کتاب دهلی نو از 16 تا 24 دی ماه در بخش های مختلفی از قبیل ناشران عمومی، بازرگانی، تکنولوژی، علوم اجتماعی، کتاب های الکترونیک، کودک و نوجوان، ناشران هندی زبان و بین الملل برگزار و بخش بین الملل نمایشگاه در سالن 7 میزبان کشورهای شرکت کننده است. وزارت توسعه منابع انسانی هند مجری برگزاری نمایشگاه است. بخش بین الملل نمایشگاه در سالن 7 دایر است.انتشارات سوره مهر و آژانس ادبی کیا نیز در غرفه ایران حضور دارند که به معرفی کتاب و رایزنی جهت تبادل کپی رایت می پردازند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز منصوب شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، ناصر مقدم را به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز منصوب کرد. پیش از این، علی خیلدار سرپرستی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را برعهده داشت.

برپایی نمایشگاه آثار تونی کرگ در موزه هنرهای معاصر

نمایشگاه آثار تونی کرگ هنرمند انگلیسی - آلمانی با موضوع «ریشه ها و سنگ ها»، 22 دی ماه در موزه هنرهای معاصر تهران پایان می یابد. به گزارش ایرنا، دراین نمایشگاه 60 اثر مجسمه و 140 اثر طراحی روی کاغذ از تونی کرگ به نمایش در آمده است. علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 تا 19 و جمعه از ساعت 15 تا 19 به موزه هنرهای معاصر تهران مراجعه کنند.