آرشیو دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶، شماره ۵۰۱۴
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

ساز جدایی طلایی کوک شده است

بعد از تغییر و تحولات اخیر در کادر فنی تیم ملی از سوی شورای فنی کشتی آزاد، برخی از اهالی کشتی معتقد بودند جابه جایی محمد طلایی از پست سرمربیگری به مربی تیم ملی، چندان به مذاق او خوش نیامده و ممکن است طلایی بزودی عطای حضور در کادر فنی را به لقایش ببخشد.

در این زمینه رضا لایق، دبیر فدراسیون کشتی با بیان این که تغییر اعمال شده از سوی شورای فنی را نباید «برکناری» نامید، ادامه داد: محمد طلایی همچنان با ماست. به کار بردن واژه برکناری اصلا منطقی نیست زیرا تمامی اهالی کشتی بر توانایی فنی و اخلاق خوب وی واقف هستند و او را یکی از مربیان توانمند کشتی می دانند.

دبیر فدراسیون کشتی در واکنش به این که گفته می شود ترکیب تیم اعزامی به جهانی فرانسه، با ترکیب مورد نظر محمد طلایی تفاوت داشت، گفت: تیمی که راهی رقابت های جهانی شد، حاصل فرآیند انتخابی و احترام به جامعه کشتی و اعتماد آنان بود. طبیعی بود نظر شخصی طلایی در برخی اوزان، چیز دیگری بود اما شورای فنی نیز باید طبق فرآیند عمل می کرد.

این شائبه که طلایی برای ادامه همکاری در کادر فنی تیم ملی تمایلی ندارد و ساز جدایی کوک می کند از جایی آغاز شد که وی در تازه ترین اظهاراتش اعلام کرد بزودی پشت درهای بسته با رسول خادم جلسه می گذارد و حرف هایش را با رئیس فدراسیون در میان خواهد گذاشت.