آرشیو چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۱۵
ورزشی
۹

نکونام سرمربی تراکتورسازی می شود؟!

درست ساعاتی پس از استعفای کاپیتان پیشین تیم ملی از سرمربیگری خونه به خونه بابل، از تراکتورسازی و یک تیم تهرانی به عنوان مقصد آینده جواد نکونام نام برده می شود.

جواد نکونام در اولین تجربه سرمربیگری خود در خونه به خونه بابل شرایط خوبی را رقم زد و علاوه بر کسب نتایج خوب در لیگ دسته اول، تیمش را به نیمه نهایی جام حذفی رساند. حالا اما ظاهرا او قصد جدایی کرده و مدیران باشگاه بابلی اعتقاد دارند برخی باشگاه های لیگ برتری تمرکزش را برهم زدند و به همین خاطر جدا خواهد شد.

حسن زاده، مالک باشگاه خونه به خونه در این باره گفت: ما دوشنبه شب در برنامه نود متوجه استعفای نکونام شدیم. با توجه به اینکه این خبر در مراجع رسمی اعلام نشده بود، به نظر می رسد خود آقای نکونام خبر را داده بودند؛ البته آقای نکونام به ما حرف های متفاوتی زده بودند. اول گفتند نمی آیند، بعد گفتند می آیند. در هر صورت منتظر بودیم ایشان به بابل سفر کنند تا جلسه بگذاریم. تمرین تیم هم به همین خاطر برگزار نشد. منتظر نکونام هستیم تا برای تعیین تکلیف کنند، اگر خواستند استعفای کتبی بدهند و کارهای تسویه حسابشان انجام شود. اگر هم خواستند بمانند که ظاهرا قصد چنین کاری را ندارند. وی ادامه داد: من شنیدم یک باشگاه لیگ برتری دنبال ایشان است و در لیگ دسته اول هم باشگاهی مثل نساجی قبلا پیگیر او بود و یکی دو تیم دیگر مثل مس کرمان هم بود. به نظر می رسد با صحبت های مختلفی که با ایشان انجام شد، در نهایت تمرکزی که برای بازی این هفته لازم بود، در ایشان وجود نداشت و ما شکست خوردیم و حالا بحث جدایی مطرح شده است. مالک خونه به خونه در لابه لای صحبت های خود از پیشنهاد یک تیم لیگ برتری به نکونام سخن گفته آن هم در شرایطی که گفته می شود تراکتورسازی دنبال جذب وی است. البته نکونام این خبر را رد می کند ولی شواهد امر نشان می دهد او به یکی از تیم های لیگ برتری نزدیک شده است.