آرشیو چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۱۵
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

* براساس اعلام کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر از روز جمعه 29 دی ماه تا دوشنبه 9 بهمن ماه برگزار خواهد شد.همچنین مرحله نهایی از روز جمعه 13 تا دوشنبه 23 بهمن انجام خواهد شد.در مراحل نیمه نهایی و نهایی مسابقات در صورتی که بازی ها به دور چهارم و پنجم کشیده نشود، زمان بازی ها بدلیل اردوهای تیم ملی متغییر خواهد بود.

* پانزدهمین دوره رقابت های کشتی جام شهید هاشمی نژاد در روزهای 10 و 11 اسفندماه در شهرستان بهشهر برگزار می شود.بر این اساس از کشورهای روسیه، گرجستان، ترکیه و آذربایجان برای حضور در این رقابت ها دعوت شده است.همچنین در این رقابت ها که در رده سنی جوانان برگزار خواهد شد، علاوه بر تیم های خارجی، تیم هایی از استان های سراسر کشور نیز حضور خواهند داشت.

* هادی رضایی سرپرست کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی جاکارتا با اعلام این خبر گفت: نخستین جلسه ستاد اجرایی بازی های پاراآسیایی جاکارتا با حضور نمایندگان بخش های فنی، پشتیبانی، بین الملل و دبیرخانه صبح دیروز در کمیته ملی پارالمپیک تشکیل شد. وی افزود: در این جلسه وظایف هر بخش برای بازی های پاراآسیایی جاکارتا ابلاغ شد تا هماهنگی و اقدامات لازم را تا آغاز بازی ها انجام دهند. رضایی تاکید کرد: جلسات ستاد اجرایی هر هفته برگزار می شود و از جلسه بعدی ستاد نمایندگان بخش های پزشکی و روابط عمومی نیز اضافه می شوند و در جلسات حضور خواهند داشت.

* کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، دو کشتی گیر دیگر را به جمع اردونشینان تیم ملی اضافه کرد. حسین رمضانیان از استان مازندران و علیرضا حاتمی از کیش نیز به این اردو دعوت شدند تا در کنار دیگر اردونشینان به تمرین بپردازند. این مرحله از تمرینات، آغازگر اردوهای آماده سازی برای حضور در رقابت های بین المللی جام تختی (روزهای 19 و 20 بهمن ماه در تبریز)، رقابت های قهرمانی آسیا (اسفندماه در قرقیزستان) و جام جهانی 2018 آمریکا (فروردین ماه سال آینده) خواهد بود.