آرشیو چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۱۵
اخبار کشور
۱۰

سی و یکمین یادواره شهدای عملیات کربلای پنج و دومین سالگرد شهدای مدافع حرم برگزار می شود

سی و یکمین یادواره شهدای عملیات غرورآفرین کربلای پنج و دومین سالگرد شهدای مدافع حرم برگزار خواهد شد.

مراسم بزرگداشت شهدای عملیات غرورآفرین کربلای پنج و شهدای مدافع حرم با شرکت خانواده های معظم شهدا، جانبازان، بسیجیان، شخصیت های سیاسی، مذهبی و جمعی از سرداران و فرماندهان سپاه و نیروهای مسلح برای سی و یکمین سال متوالی در غرب تهران برگزار خواهد شد.

سیدرضا باقری دبیر ستاد برگزاری مراسم ضمن بیان این مطلب هدف از برگزاری این مراسم را تجلیل از حماسه آفرینی های دلاورمردان دفاع مقدس و به خصوص عملیات غرورآفرین کربلای پنج، دومین سالگرد شهدای مدافع حرم، زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان در فضای جامعه عنوان کرد.

وی افزود: این مراسم همه ساله از سوی پایگاه مقاومت بسیج روح الله(ره) تحت پوشش حوزه 213 فتح ناحیه مقداد برگزار می شود.

سی و یکمین یادواره شهدای عظیم الشان عملیات غرورآفرین کربلای پنج و دومین سالگرد شهدای مدافع حرم در روز پنج شنبه 21 دی ماه همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در حسینیه خامنه ای ها واقع در خیابان قصرالدشت بین خیابان طوس و دامپزشکی برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد برگزاری این مراسم با دعوت از عموم هموطنان و دلاورمردان دفاع مقدس جهت شرکت در این مراسم در پایان اظهار داشت: مردم قهرمان تهران با شرکت در این مراسم علاوه بر تجدید میثاق با آرمان های والای امام (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی بر پایداری و حمایت از ارزش های دفاع مقدس و تبعیت از رهبر معظم انقلاب تاکید خواهند کرد.