آرشیو دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶، شماره ۵۰۲۰
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

روی آنتن

اخبار جشنواره فیلم فجر در آی فیلم

شبکه آی فیلم برای دسترسی آسان و منسجم به اخبار جشنواره فیلم فجر، صفحه ویژه ای در هر سه کانال فارسی، عربی و انگلیسی خود ایجاد کرده است.

به گزارش روابط عمومی شبکه آی فیلم، اخبار لحظه به لحظه سی وششمین جشنواره فیلم فجر برای مخاطبان این شبکه در هر سه کانال قابل مشاهده است.

شبکه آی فیلم علاوه بر پوشش خبری از طریق وبسایت، با اختصاص برنامه های تولیدی خود به رویداد مهم فرهنگی-هنری سالانه جشنواره فیلم فجر و نیز اعزام گروه های گزارشی مختلف و تهیه ویژه برنامه های متنوع در این خصوص، روند برگزاری جشنواره از متن تا حواشی آن را به طور گسترده پوشش خواهد داد.

ثریا قاسمی متن «یاران غار» را خواند

مستند «یاران غار» با محوریت رشادت های محبان اهل بیت در محله ای از دمشق با متن خوانی ثریا قاسمی در حال تولید است.

به گزارش روابط عمومی خانه مستند انقلاب اسلامی، محمد فرج صالحی، کارگردان مستند یاران غار درباره این مستند گفت: محله امام زین العابدین(ع) در دامنه کوه قاسیون و مشرف به شهر دمشق، محله ای است که بیشتر جمعیت آن را شیعیان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) تشکیل می دهند. شمار زیادی از مردم این محله هم اکنون در جبهه های نبرد با تروریست های تکفیری در حال مبارزه هستند و تشکیلات رزمی هم از این محله تشکیل شده و به جبهه های نبرد اعزام شده اند.

این مستند به کارگردانی محمد فرج صالحی در خانه مستند انقلاب اسلامی تهیه شده است و بزودی از شبکه های سیما نمایش داده خواهد شد.

زنجانپور با یک سریال پلیسی در رادیو نمایش

امروز ساعت 9 شنونده سریال جدید پلیسی «یک مشت خاک» از رادیو نمایش باشید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، نویسندگی این نمایش رادیویی را هانیه نجفی به عهده دارد و داستان آن در باره مردی است که پس از یک روز کاری به خانه بازمی گردد و با جنازه همسرش رو به رو می شود. پلیس او را بازداشت کرده و پیگیری شروع می شود... در این سریال رادیویی هنرمندانی چون قربان نجفی، سلمان خطی، رویا فلاحی، سینا نیکوکار، علی اصغر دریایی، اکبر ملایی، احمد گنجی، محمد یگانه، شهین نجف زاده و... ایفای نقش کرده اند.