آرشیو سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶، شماره ۳۰۶۲
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•مهم ترین قسمت آب و فاضلاب، مخازن آب است که کارکنان این قسمت مهم از کمترین امکانات برخوردارند. مثلا کار 24-24 که اصلا در هیچ جای جهان وجود ندارد و وزارت کار نیز پیگیر این موضوع نمی شود؛ زیرا اگر کار این کارکنان 24-48 شود، کلی جوان مشغول به کار می شوند. از طرفی بن کارت 180 هزار تومانی آنها قطع شده؛ ولی کارمندان همچنان علاوه بر حقوق، بن کارت یک میلیون و 200 هزار تومانی بلکه بالاتر دریافت می کنند. واقعا در شرکت تامین و تصفیه سازمان آب چه اتفاقی دارد می افتد؟ چرا باید این همه ناعدالتی و ناحقی در حق این کارگرانی که لیسانس و فوق لیسانس هستند اتفاق بیفتد. چرا به درد این کارگران با حقوق کم رسیدگی نمی شود؟ از وزیر نیرو درخواست دارم به این ثبات مدیریتی بی کیفیت در این سازمان پایان دهد.

•خرید اینترنتی به نفع یا ضرر مردم: کمبود وقت و ترافیک سنگین خیابان ها باعث شده عده ای با راه اندازی فروشگاه های اینترنتی و تبلیغ های گسترده از طریق شبکه های مجازی مشتریان اجناس مورد نیازشان را اینترنتی سفارش دهند. روزهای گذشته بافت سفارش دادم، وجه آن را هم پرداخت کردم، وقتی بافت را تحویل دادند، با آن چیزی که تصویرش را دیدم، زمین تا آسمان تفاوت داشت. این نوع فروش اجناس، نوعی کلاهبرداری و فریب دادن مشتریان است. لطفا این پیام را چاپ کنید تا مردم به جای خرید اینترنتی، حضوری مراجعه و خرید کنند.

•حقوق ها را عادلانه افزایش دهند: هر سال برای افزایش حقوق کارگران جلسه می گذارند، آخرسر هم شندرغاز حقوق ها را افزایش می دهند و از طرفی هم گرانی بیداد می کند. امیدواریم افرادی که درباره این موضوع تصمیم گیری می کنند، حقوق ها را عادلانه افزایش دهند و کارگران را دریابند! به عنوان نمونه پدرم با اینکه در مطبوعات شاغل است؛ چون حقوقش طبق قانون وزارت رفاه و تامین اجتماعی تعیین می شود، پایه حقوقی آنها پایین است و هر بار درخواستی از او داریم، با پاسخ «ندارم» مواجه می شویم.

عرفان از تهران