آرشیو سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶، شماره ۴۲۴۳
خبر
۸

خبر

سخنرانی روحانی در افتتاحیه کنفرانس مجالس اسلامی

دنیای اقتصاد: سخنگوی سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی از سخنرانی امروز حسن روحانی رئیس جمهوری در مراسم افتتاحیه این اجلاس خبر داد. کاظم جلالی در حاشیه مجمع عمومی این کنفرانس در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه در حدود 17 رئیس مجلس و 14 نایب رئیس شرکت کردند و همه هیات های شرکت کننده در سطح روسای کمیسیون ها و نمایندگان مجلس هستند. به گزارش خبرگزاری خانه ملت، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: با توجه به جوی که برخی کشورهای عربی و کارشکنی که علیه ما ایجاد کرده بودند، اما میزان مشارکت کشورها در این اجلاس بسیار خوب بوده است؛ در حالی که سال گذشته در اجلاس مالی فقط 5 رئیس مجلس حضور داشتند.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی خبر داد: تصویب لایحه قانون مدیریت خدمات کشوری در دولت

ایلنا: رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور از تصویب نهایی لایحه قانون مدیریت خدمات کشوری در هیات دولت خبر داد و تاکید کرد: دولت می تواند لایحه قانون مدیریت خدمات کشوری را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کند. جمشید انصاری درخصوص آخرین وضعیت لایحه قانون مدیریت خدمات کشوری گفت: سازمان امور اداری و استخدامی کشور پیشنهادهای خود را درخصوص لایحه قانون مدیریت خدمات کشوری به دولت داده و در کمیسیون های مختلف هیات دولت مورد بحث و بررسی قرار گرفته شده است.

حضور وزیر نفت در کمیسیون انرژی

خانه ملت: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، از حضور زنگنه در نشست امروز کمیسیون متبوعش با محوریت قراردادهای جدید نفتی خبر داد. اسدالله قره خانی در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت، از حضور بیژن نامدار زنگنه در نشست امروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: وزیر نفت با حضور در کمیسیون درباره سیاست های کلان وزارت نفت تا پایان سال جاری و سال 97 به اعضای کمیسیون انرژی گزارش می دهد. سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به محورهای دیگر این نشست، افزود: میادین مشترک، قراردادهای جدید نفتی در قالب IPC، جذب سرمایه گذاری ها، مشکلات اجرای این قراردادها و اولویت بندی قراردادها از جمله محورهای دیگر نشست کمیسون انرژی با زنگنه است. نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس تصریح کرد: بودجه وزارت نفت در سال 97 و کاهش درآمدها و بودجه وزارت نفت از جمله مباحث دیگر کمیسیون انرژی با زنگنه است.