آرشیو سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶، شماره ۵۰۲۱
ورزش
۹

کلوپ، کابوس موفقیت های گواردیولا

بازی فوق آلعاده و تماشایی لپورپول و من سیتی در آنفیلد که با شکست 4 بر 3 شاگردان پپ گواردیولا به پایان رسید را می توان به نحوی ادامه ناکامی های گواردیولا مقابل شخص یورگن کلوپ دانست. این دیدار پنجمین باخت پپ گواردیولا، سرمربی موفق سیتی برابر یورگن کلوپ بود که از بین این نتایج، سه شکست در آلمان و دو شکست در لیگ برتر رقم خورده است. از سوی دیگر، این شکست موجب شد تا سیتیزن ها برای اولین بار در فصل جاری لیگ برتر طعم شکست را تجربه کنند.

یورگن کلوپ آلمانی بعد از ثبت این پیروزی مهم در کنفرانس خبری گفت: شما می توانید این بازی را چه به عنوان یک سرمربی و چه یک هوادار فوتبال تماشا کنید که من دومی را ترجیح می دهم؛ این دیدار یک بازی تاریخی بود که می توان 20 سال در موردش صحبت کرد زیرا اینگونه به نظر می رسید که سیتی باز هم قصد باختن ندارد. وی افزود: مردم این بازی را در سراسر جهان تماشا کردند و به همین دلیل است که معتقدم باید هر دو تیم همینگونه با قلب خود در زمین بازی می کردند. نحوه بازی ما شرایط بازی را برای سیتی مثل جهنم کرده بود.

از سوی دیگر، با این نتیجه ادامه ناکامی های من سیتی در آنفیلد همچنان ادامه پیدا کرد. آخرین باری که آبی های لندنی توانسته بودند لیورپول را در خانه شان شکست دهند به سال 2003 بازمی گردد و به این ترتیب این رکورد تا فصل بعد همچنان ادامه خواهد داشت. شارگدان کلوپ نیز با این پیروزی، به رکورد 18 بازی متوالی بدون شکست رسیدند.