آرشیو سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶، شماره ۵۰۲۱
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

گنج زاده: برنامه زاگرب منتهی به پاریس می شود

سجاد گنج زاده پس از کسب مدال طلای مسابقات گرندپری کرواسی، خودش را برای کاراته وان پاریس آماده می کند. او در گرند اسلم کرواسی هم به همین منظور شرکت کرده بود و برنامه هایش به رقابت های پاریس منتهی می شود.

او بعد از موفقیت در مسابقه های زاگرب گفت: مسابقات گرندپری کرواسی با حضور 23 کشور و هزار و 800 کاراته کا پیگیری شد و سطح فنی مسابقات بسیار بالا بود. برای رسیدن به مدال طلا 7 دور مبارزه کردم و این رقابت ها برای من که بعد از مسابقات وردگیمز از گردونه رقابت ها دور بودم، خیلی تجربه خوبی بود. از نظر بدنی خوشبختانه با توجه به این که در اردوهای تیم ملی حضور داریم، شرایط ایده آلی داشتم و به همین دلیل توانستم 7 دور مبارزه کنم.

عضو تیم ملی کاراته در پاسخ به این پرسش که آیا حریفان سرسختی داشتی یا خیر، گفت: در طول 7 مبارزه ای که انجام دادم 4 مرحله از مبارزاتم از سطح فنی بالایی برخوردار بود. از نظر بدنی که هیچ گونه مشکلی نداشتم، از لحاظ فکری تمام سعی ام این بود که بر روی شکست حریفانم تمرکز کنم. خوشحالم که سال 2018 را با کسب مدال طلا آغاز کردم.

دارنده نشان طلا مسابقات جهانی با اشاره به این که با دعوت فدراسیون کاراته کرواسی راهی این رقابت ها شد، گفت: مدتی پیش برای حضور در مسابقات گرندپری از سوی فدراسیون کاراته کرواسی دعوت شدم و فدراسیون نیز برای اعزام به این رقابت ها موافقت کرد و با حمایت اسپانسر (مگاپارس) راهی این مسابقات شدم. هدف اصلی من از حضور در این مسابقات مطلع بودن از شرایط فنی خودم پیش از اعزام به مسابقات کاراته وان پاریس بود. دوست داشتم با حضور در این رقابت ها خودم را محک بزنم و شرایط خودم را بسنجم.

وی با اشاره به این که از قسمت صورت آسیب دیده است، گفت: در مبارزه دوم، حریفم ضربه ای به من زد که صورتم آسیب دید. این آسیب دیدگی ها در طول مبارزات طبیعی است