آرشیو سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶، شماره ۵۰۲۱
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

روی آنتن

صداوسیما مانعی بر سر راه توطئه هاست

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا از هر بهانه ای برای ایجاد محدویت و پیشگیری از رسیدن صدای حق طلبانه نظام جمهوری اسلامی استفاده می کند و طبیعی است سازمان صداوسیما به عنوان هدف دشمن شناخته شود.

جمشید جعفرپور در گفت وگو با ایسکانیوز افزود: آمریکا از هر بهانه ای برای ایجاد محدودیت و پیشگیری از رسیدن صدای حق طلبانه نظام جمهوری اسلامی استفاده می کند و در همین راستا زمانی که به نقش سازنده و تاثیرگذار شبکه های صداوسیما از رسانه ملی توجه می شود، درمی یابند یکی از موانع مهم بر سر راه تحقق توطئه های آمریکا از جمله فتنه 88 و اغتشاشات اخیر، صداوسیماست که به روشنگری و افشاگری های هوشمندانه پرداخته است.

«نفس» در شبکه تماشا

سریال «نفس» به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا هر شب ساعت 18 از شبکه تماشا روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی پروژه، این سریال همچون دو سریال گذشته «ارمغان تاریکی» و «پروانه» به داستانی پر حادثه در بستر رویدادهای انقلاب می پردازد. مسعود رایگان، ژاله صامتی، علیرضا کمالی، بهناز جعفری، خسرو شهراز، معصومه قاسمی پور، رامین راستاد، قربان نجفی، سودابه بیضایی، الهام نامی، پژمان جمشیدی و... از جمله بازیگران این سریال هستند.

رئیس سازمان مدیریت بحران در شبکه آموزش

اسماعیل نجار، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور امروز ساعت 15 مهمان برنامه «مشاور» شبکه آموزش سیما خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شبکه آموزش سیما، در این برنامه به موضوع آمادگی، پیشگیری و مقابله قبل و هنگام وقوع زلزله و همچنین پس از زلزله پرداخته می شود. در این برنامه، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور راهکارهای لازم در هنگام وقوع زلزله و حوادث مترقبه را جهت دلگرمی و اعتمادسازی به مردم می دهد. مردم می توانند جهت ارتباط با کارشناس برنامه و طرح سوالات خود با پیامک برنامه 30000705 در ارتباط باشند.