آرشیو چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶، شماره ۵۰۲۲
فوتبال ایران
۱۱

امیری: باید به تصمیم مهدی طارمی احترام گذاشت

راه زیادی تا قهرمانی داریم

پرسپولیس آن قدر خوب نتیجه گرفته که در پایان هفته بیستم لیگ برتر تقریبا بی رقیب است. فاصله 11 امتیازی این تیم با تیم دوم جدول و 16 امتیاز فاصله با استقلال بخوبی نشان دهنده قدرت پرسپولیس در لیگ امسال است. با همه این شرایط، وحید امیری تیمش را از حالا قهرمان لیگ نمی داند، چرا که اعتقاد دارد کار سرخپوشان بازی به بازی سخت تر می شود. امیری در این باره به تسنیم گفت: هنوز زود است حرف از قهرمانی بزنیم. شاید شانس زیادی برای قهرمانی داشته باشیم، اما این دلیل نمی شود حریفان را دست کم بگیریم. هنوز مسیر سخت و زیادی تا رسیدن به قهرمانی پیش رو داریم و باید بازی به بازی پیش برویم.

آیا تصمیم مهدی طارمی مبنی بر رفتن به قطر، در شرایطی که پرسپولیس از دو پنجره نقل وانتقالات محروم بود درست بود یا نه؟ امیری در پاسخ به این سوال گفت: قبل از هر چیز نباید فراموش کنیم مهدی چقدر بازیکن باارزشی برای تیم بود و در مدت حضورش در پرسپولیس چه گل های مهمی به ثمر رساند. همه ما دوست داشتیم مهدی بماند و در کنار هم برای پرسپولیس موفقیت بیاوریم، اما خب قسمت نشد و او تصمیم گرفت راهی الغرافه شود. این تصمیم خودش بود و باید به آن احترام گذاشت. شخصا آرزو می کنم مهدی در تیم جدیدش موفق باشد و در جام جهانی، کنار هم برای تیم ملی بازی کنیم.

امیری درباره حضور در اردوی های یک و نیم روزه تیم ملی در پایان بازی های هر هفته لیگ نیز گفت: به هرحال هر چه اردوهای تیم ملی بیشتر باشد بازیکنان بیشتر کنار هم هستند و هماهنگی و صمیمیت بین بازیکنان بیشتر می شود. اگرچه همه ما در باشگاه های مان رقیب یکدیگر به شمار می رویم. هدف مربیان تیم ملی در اردوهای هفتگی صرفا ریکاوری نیست و آنها اهداف زیادی را دنبال می کنند که قطعا در جام جهانی برای تیم ملی مفید واقع خواهد شد.