آرشیو پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶، شماره ۵۰۲۳
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

روی آنتن

همایش معاونین برنامه ریزی و نظارت مراکز استان ها برگزار شد

همایش معاونین برنامه ریزی و نظارت مراکز استان ها با شعار «برنامه آینده گر، تولید پژوهش محور، نظارت مستمر» از 12 تا 14 دی ماه سال جاری در منطقه آزاد چابهار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور استان ها، در این همایش که با هدف افزایش آگاهی معاونان برنامه ریزی و نظارت مراکز استان ها برای ارتقای تعامل حوزه برنامه ریزی با برنامه سازی و تولید، نظارت موثر در معاونت های برنامه ریزی و راهکارهای ارتباط کارآمد پژوهش با تولید برگزار شد، چهار کار گروه تولید، پژوهش، نظارت و بررسی مشکلات مراکز تشکیل و پرسشنامه محتوایی محورهای اصلی همایش توسط اعضای هر کارگروه تکمیل و جمع بندی آن از سوی دبیر کارگروه در همایش ارائه شد.

«ننه تهرونی» مهمان رادیو نمایش می شود

از امشب ساعت 20 شنونده سریال جدید رادیویی «ننه تهرونی» به کارگردانی مهدی نمینی مقدم از رادیو نمایش باشید. به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، داستان این نمایش که ژیلا تقی زاده آن را نوشته، درباره زندگی ننه گلاب تهرونی است که حدود 80 سال پیش در تهران قدیم در نهایت سادگی زندگی کرده و فرم زندگی او برای بسیاری از مردم قدیم تهران الگو بوده است.

ستوده و واشقانی در«شبکه»

تصویربرداری سریال «شبکه» در غرب تهران ادامه دارد. به گزارش روابط عمومی پروژه، 50 درصد از تصویربرداری سریال انجام شده و تاکنون دانیال حکیمی، محمود پاک نیت، نگین معتضدی و ساناز سعیدی جلوی دوربین رفته اند. همچنین متین ستوده و مجید واشقانی نیز بتازگی به گروه پیوسته اند و نقش های متفاوتی را در این مجموعه عهده دار هستند.

سریال شبکه، بسیار پر لوکیشن و پر بازیگر است و لوکیشن های آن داخل و خارج از تهران هستند.