آرشیو پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶، شماره ۵۰۲۳
صفحه آخر
۲۰

یک عکس، یک متن

هنرنمایی یک ایرانی روی برگ

هنرمندی ایرانی به نام امید اسدی که ساکن منچستر انگلستان است با استفاده از ابزاری همچون سوزن و ذره بین، طرح های بسیار زیبایی را با جزئیات روی برگ درختان می کشد و آنها را در معرض دید کاربران قرار می دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، این هنرمند که در گذشته قهرمان بوکس بوده، حالا به نقاشی روی آورده است. او که از دوران کودکی علاقه مند به هنر بوده و نگاه متفاوتی به آن داشته با انتخاب برگ های درختان به عنوان مواد اولیه اش و استفاده از تکنیک برش و حکاکی برای ایجاد فرم ها و شکل ها یک برگ را به قطعه هنری بی نظیر تبدیل می کند.

اشرافی ترین متروی جهان

متروی مسکو با داشتن 14 خط فعال، 206 ایستگاه و 346 کیلومتر مسیر ریلی و 5314 واگن، یکی از کهن ترین سامانه ها قطار شهری در جهان است. اما آنچه متروی مسکو را ازسایر متروهای جهان متمایز می کند طراحی خاص ایستگاه های آن است. متروی مسکو بیش از آن که به یک مترو شباهت داشته باشد به یک موزه یا کاخ اشرافی شبیه است.

به گزارش فردا نیوز، ستون های سنگی، نرده ها، گچبری ها، لوسترهای گران قیمت، نقاشی های دیواری، مجسمه های برنزی و موزائیک کاری هایی که برخی موضوعات دوره کمونیسم را نشان می دهند، اما با تکنیک های سنتی اجرا شده اند، محیط مترو را از یک فضای تردد روزمره شهری متمایز و حسی منحصربه فرد در شهروندان ایجاد می کند.

گردنبند ناخواسته یک کروکودیل

بیش از یک سال است تمساحی در اندونزی دیده می شود که در یک تایر موتورسیکلت گیر افتاده است. این تمساح سال 2017 به طور مکرر در رودخانه مرکزی سولاسی در اندونزی دیده شده و مقامات حفاظت محیط زیست اندونزی در حال تلاش برای پیدا کردن و نجات این تمساح هستند. تصاویر غم انگیزی از وضعیت این تمساح در حالی که تایر سفت گردنش را محاصره کرده، منتشر شده است.

به گزارش میزان، رئیس آژانس حفاظت محیط زیست اندونزی می گوید: این تمساح سال گذشته دیده شد و تایر جای کافی برای حرکت گردن تمساح داشت، اما حالا ما صبر نمی کنیم این تایر تمساح را خفه کند و آن را نجات خواهیم داد.