آرشیو پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶، شماره ۵۰۲۳
فوتبال ایران
۱۱

سجاد شهباززاده پس از حضور در قطر: پیشنهاد پانیونیوس را رد کردم

ذوبی ها بی شک دیروز بیش از هر باشگاه دیگری از حضور سجاد شهباززاده در قطر تعجب کردند. این بازیکن گویا قرار بوده راهی اصفهان شود و به ذوب آهن برود. نزدیکان سجاد می گفتند او مذاکرات خوبی با باشگاه ذوب آهن داشته و وقتی خبر انتقال این بازیکن به قطر را شنیدند بهت زده شدند.

بعضی ها معتقد بودند حرکت دیروز سجاد شهباززاده، رونالدینیویی بود. با ذوب آهن مذاکره کرد و به القطر رفت! صبح دیروز این بازیکن در سکوت وارد قطر شد و تازه پس از ورودش همه فهمیدند چه اتفاقی افتاده است. سجاد حتی سه شنبه شب به دوستان نزدیکش در تهران نگفت عازم سفر قطر است. او در روزهای اخیر به صورت مخفیانه از طریق مدیر برنامه هایش با باشگاه القطر مذاکره کرد و با آنها به توافق رسید.

شهباززاده پس از ورود به قطر، در حالی که تمایلی نداشت فعلا صحبتی در این باره زمینه انجام دهد، تنها گفت: «باشگاه پانیونیوس به من پیشنهاد داد که به آنجابروم ولی من آن پیشنهاد را رد کردم و حالا در قطر هستم.»

شهباززاده در ایران هم با پیشنهاد باشگاه های تراکتورسازی و سایپا هم روبه رو بود ولی تصمیم گرفت راهی خارج از ایران شود. البته حضور او در قطر باعث تعجب خیلی ها شد. شهباززاده کلا فصل موفقی را در استقلال سپری نکرد و در نیم فصل حتی نتوانست یک گل هم بزند. او در فصل گذشته هم تنها دو گل (یک گل در ترکیه و یک گل هم در سایپا) به ثمر رساند. شهباززاده با وجود این کارنامه توانست راهی قطر شود. روز گذشته ساعاتی پس از ورود سجاد شهباززاده به قطر، سرمربی این تیم هم امضای قرارداد با او را تائید کرد و گفت جانشین محمد طیبی خواهد شد. عبدالله مبارک در این باره گفت: «سجاد شهباززاده بازیکن جدید ماست و جانشین مدافع ایرانی شده است.»