آرشیو پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶، شماره ۵۰۲۳
فوتبال ایران
۱۱

توضیحات وزیر ورزش درباره برنامه های تیم ملی

مسعود سلطانی وزیر ورزش صحبت های تازه ای درباره تیم ملی انجام می دهد. او در این باره توضیح می دهد: «ابتدا برای موفقیت بیشتر در جام جهانی برای هفت بازی تدارکاتی پیش بینی های لازم صورت پذیرفته بود، اما پس از انجام چهار بازی مسئولان فوتبال تصمیم گرفتند این دیدارهای دوستانه را افزایش دهند.

او ادامه می دهد: «سرمربی و کادر فنی تیم ملی پس از بررسی وضعیت این تیم تصمیم گرفتند تا تعدادی بازی دوستانه با تیم های مطرح اروپایی داشته باشند و با توجه به این که مراکش هم تیم قدرتمندی است، بازی های بیشتری با کشورهای قوی عربی نیز در دستور کار قرار گرفت. برای بازی تدارکاتی با تیم های مشابه هم گروه های ایران در جام جهانی برنامه های خوبی متناسب با (فیفا دی) تدوین شده است و منابع لازم برای اجرای این برنامه را نیز تامین کرده ایم.»

سلطانی فر با اعلام این که کمپ لکوموتیو که بهترین کمپ روسیه است را برای تیم ملی کشورمان در اختیار گرفته ایم، می گوید: «قرار بود تیم ملی ایتالیا در این کمپ مستقر شود که با عدم صعود این تیم ما موفق به اجاره آن شدیم. لکوموتیو کمپی است که بهترین امکانات ورزشی و رفاهی برای اقامت بیش از یک ماه تیم ملی کشورمان را دارد.»