آرشیو پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶، شماره ۵۰۲۳
فوتبال ایران
۱۱

گرشاسبی که تکذیب کرد مسلمان در راه خروج؟

پرسپولیسی ها از حالا برای انتهای فصل نگران هستند. هر چقدر آنها از قهرمانی تیم مطمئن هستند، از این نگرانند که مبادا ستاره هایشان باشگاه را ترک کنند. اکثر بازیکنان نامی این تیم در پایان فصل بازیکن آزاد می شوند و باشگاه قصد ندارد اجازه دهد آنها بروند.

محسن مسلمان، علی علیپور، کمال کامیابی نیا، محمد انصاری، صادق محرمی و... از جمله بازیکنانی هستند که در پایان فصل می توانند به باشگاه دیگری بروند ولی قرمزها قصد دارند آنها را حفظ کنند. هر کدام از آنها مهره های مهمی برای برانکو ایوانکوویچ هستند و به هر حال این مربی پس از تمدید قراردادش توقع دارد این بازیکنان حفظ شوند. در این بین شایعاتی درباره اختلاف دوباره برانکو و محسن مسلمان شنیده می شود. محسن رابطه بسیار نزدیکی با مهدی طارمی داشت و همین امسال هم در یکی دو برهه به نظر می رسید از وضعیتش ناراضی است. قبل از این که بشار رسن مصدوم شود، محسن نیمکت نشین بود و برانکو هم کاملا نشان می داد از این انتخاب راضی است. ولی وقتی بشار مصدوم شد، دوباره محسن به ترکیب بازگشت. حالا این بازیکن با 9 پاس گل در صدر جدول پاسورهای لیگ قرار دارد.

روز گذشته یکی از رسانه ها اعلام کرد برانکو از باشگاه خواسته قرارداد همه بازیکنان را تمدید کند الا قرارداد محسن مسلمان را. گرشاسبی سرپرست باشگاه در پاسخ به این سوال که آیا واقعا برانکو مسلمان را نمی خواهد می گوید: «برانکو عاشق تک تک بازیکنانش است و بحثی هم در این خصوص نداشته است. از رسانه ها خواهش می کنم برای تیمی که از دو پنجره نقل و انتقالات محروم است مطالب تحریک آمیز ننویسند و کمک کنند تا این شرایط بحرانی را پشت سر بگذاریم.» او درباره تمدید قرارداد بازیکنان تیمش توضیح می دهد: «حدود 10 بازیکن قراردادشان در پایان فصل تمام می شود، ما منتظر هستیم تا برانکو لیست بازیکنان مورد نیازش را اعلام کند و براساس آن اقدام کنیم اما تا به این لحظه کسی ساز جدایی از پرسپولیس نزده و همه در تمرینات و بازی ها به پرسپولیس کمک می کنند و فاصله امتیازی به وجود آمده در سایه همین همدلی است.»