آرشیو پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶، شماره ۵۰۲۳
ورزش
۱۸

پاسخ «یانال» به تراکتورسازان: آخر فصل می توانم بیایم

باشگاه تراکتورسازی همچنان در حال مذاکره با سه مربی ترکیه ای است که این مذاکرات هنوز به نتیجه کامل نرسیده. گزینه اول تراکتورسازی، مصطفی دنیزلی است که مسئولان این باشگاه چند بار به صورت فشرده در این چند روز با او مذاکره کرده اند، ولی هنوز توافقی صورت نگرفته است. تراکتورسازی غیر از دنیزلی دو گزینه دیگر را هم مدنظر قرار داده است.

اگر آنها با دنیزلی به توافق نرسند، گزینه ای که برایشان در اولویت قرار دارد ارسون یانال است. البته چالش بزرگ تراکتورسازی این است که یانال به مسئولان این باشگاه گفته آخر فصل می تواند هدایت تراکتورسازی را برای فصل آینده بر عهده بگیرد و این در حالی است که تراکتوری ها در حال حاضر نیاز به سرمربی جدید دارند. مسئولان این باشگاه در صورت عدم توافق با دنیزلی تلاش خواهند کرد تا نظر یانال را تغییر بدهند.

اطلاعیه تراکتورسازی

سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی درباره مذاکرات نمایندگان این باشگاه با گزینه های ترک تبار در استانبول، اطلاعیه ای را منتشر کرد. در این اطلاعیه آمده است:

«هواداران عزیز و پرشور تراکتورسازی، مذاکرات نمایندگان باشگاه با گزینه های سرمربیگری به صورت فشرده ادامه دارد. تاکنون برخلاف برخی اخبار هیچ توافقی با فرد خاصی صورت نگرفته و رایزنی و مذاکره ادامه دارد. نمایندگان باشگاه تاکنون هیچ مذاکره ای با گزینه های داخلی نداشته و تنها با گزینه های خارجی که پیش از این در رسانه ها مطرح شده اند، مذاکرات ادامه دارد. هدف همه ما سربلندی، موفقیت و همچنین ساختن آینده ای روشن برای تراکتورسازی است. بر همین اساس، با توجه به منافع باشگاه به دنبال حاصل شدن بهترین توافق سودمند دوجانبه هستیم و امیدواریم بتوانیم به زودی سرمربی جدید تراکتورسازی را معرفی کنیم.»