آرشیو پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶، شماره ۵۰۲۳
ورزش
۱۸

برانکو: کامیابی نیا جریمه می شود

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با گسترش فولاد به اشاره به روند مثبت تیم تبریزی از زمان آمدن فیروز کریمی، گفت: از زمانی که کریمی هدایت گسترش فولاد را پذیرفته، این تیم نتایجی عالی را به دست آورده است و توانسته 20 امتیاز در 11 بازی اخیر کسب کند و اگر بخواهم بهتر بگویم در پنج بازی اخیر سه پیروزی، یک تساوی و یک باخت کسب کرده اند. برانکو اضافه کرد: می دانیم گسترش فولاد تیمی سازماندهی شده است و بسیار سخت می بازد.

سرمربی پرسپولیس درباره تیم خودش نیز گفت: کمال کامیابی نیا و محسن ربیع خواه را در فهرست خود نداریم. این دو بازیکن محروم هستند. نوراللهی از این پس می تواند برای ما بازی کند و بقیه بازیکنانم سلامت هستند. اهداف ما تغییر نکرده و همانی است که در ابتدای فصل تعیین کرده ایم. سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت کامیابی نیا در استخر در خارج از زمان تمرین تیم گفت: بازیکن حرفه ای مسئولیت دارد که مراقب سلامتی اش باشد. او هم در زمان بازی و هم در زمان تمرین و هم در زمان خارج از این دو باید مراقب خودش باشد. بیشتر از همه کامیابی نیا به خودش لطمه زده است و حداقل یک ماه خارج از تیم است. او پاداشش را از دست می دهد. تیم ملی را هم احتمالا از دست می دهد و طبیعتا از طرف ما هم جریمه می شود.

او در ادامه درباره برنامه ریکاوری کی روش اظهار کرد: کی روش برای این کار برنامه ریزی کرده است. من الان هم تکرار می کنم همانند دو سال پیش که این را گفتم، پرسپولیس در هر لحظه و هر فرصتی از تیم ملی حمایت می کند و هرگز بازیکنانش را برای حضور در تیم ملی منع نمی کند. برانکو درباره جدایی طارمی از پرسپولیس تصریح کرد: برای من ماجرای طارمی تمام شده است. من نمی دانم که چرا این سوال را مطرح می کنند.