آرشیو دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۲۵
اخبار کشور
۲

گاف یا شیطنت یک رسانه برای حمله به شورای نگهبان بودجه 1057میلیارد ریالی، تومان خوانده شد!

حمله روزنامه جمهوری اسلامی به سخنگوی شورای نگهبان درباره بودجه این نهاد انقلابی، با شیطنت یا گاف آماری وحشتناک همراه بوده است زیرا بودجه پیشنهادی دولت در لایحه بودجه 97 برای شورای نگهبان 1057 میلیارد ریال است، نه 1057 میلیارد تومان.

روزنامه جمهوری اسلامی دیروز نوشت: کدخدائی سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به مطلبی درباره افزایش بودجه سال آینده این شورا، گفت: «آنهایی که انتقاد می کنند به سازمان برنامه و بودجه و دیوان محاسبات دسترسی دارند و می توانستند اطلاعات دریافت کنند ولی بودجه شورای نگهبان چیز زیادی بیشتر از پول تو جیبی برخی از مسئولین نیست.» بودجه پیشنهادی مربوط به شورای نگهبان برای سال 1397 مبلغ 1057 میلیارد تومان است. پیدا کنید برخی مسئولین را که پول تو جیبی آنها نزدیک این مبلغ است. اگر پیدایشان کردید ما را هم باخبر کنید تا در روزنامه به مردم معرفیشان کنیم.

حمله روزنامه جمهوری اسلامی به گلایه سخنگوی شورای نگهبان درباره بودجه این نهاد انقلابی، با شیطنت یا گاف آماری وحشتناک همراه بوده است. زیرا بودجه پیشنهادی دولت در لایحه بودجه 97 برای شورای نگهبان 1057 میلیارد ریال است، نه 1057 میلیارد تومان. از این مبلغ، حدود 88 میلیارد تومان آن بودجه جاری شورای نگهبان و مابقی اعتبار عمرانی است.

به نظر می رسد با توجه به آنکه برخی وزرای دولت روحانی، ثروت های هزار میلیاردی دارند، بودجه چند ده میلیاردی شورای نگهبان در حد پول تو جیبی آنها است. بنابراین سخنگوی شورای نگهبان، بیراه هم نگفته است!