آرشیو دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۳۰۶۷
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

نوع دوستی: همه دیده یا شنیده ایم عده ای به دلیل نوع دوستی به زلزله زدگان کمک کردند؛ از ورزشکار و مدرس دانشگاه گرفته تا افراد عادی. ان شاءالله خداوند متعال به همه بزرگوارانی که در این راه اقدام خیرخواهانه ای انجام داده اند، عمر باعزت عنایت کند.

معین براتی گودرزی از بروجرد

کارگران؛ زیر خط فقر! هر سال شندرغاز حقوق کارگران را افزایش می دهند، اما در کنار آن قیمت بیشتر اجناس و اجاره خانه بیش از حقوق کارگران افزوده می شود و این مسئله باعث شده کارگران در پرداخت هزینه ها با مشکلات فراوانی مواجه شوند و زیر خط فقر زندگی کنند.

یکی از کارکنان مطبوعات

درخواست از سازمان تاکسی رانی: ما تعدادی از رانندگان تاکسی که مسئولیت جابه جایی بیماران و همراهان آنان را از مقابل بیمارستان شفا یحیاییان داریم، از سازمان تاکسی رانی و مسئولان ذی ربط تقاضای نصب تابلوی ایستگاه تاکسی مقابل بیمارستان مربوطه را داریم تا بتوانیم بدون جریمه از سوی ماموران راهنمایی ورانندگی لقمه نانی حلال درآورده و بر سر سفره همسر و فرزندان مان ببریم.

محمد به نمایندگی از رانندگان تاکسی از تهران

سود سهام عدالت مان را چگونه دریافت کنیم؟ افرادی که برای دریافت سود سهام عدالت نام نویسی نکرده اند، باید چه مراحلی را انجام دهند تا به آنها نیز سود سهام عدالت تعلق گیرد؟

فاطمه فرخی پور از تهران

روزنه ای برای ورود جوانان: سراج، رئیس کل سازمان بازرسی کشور، مدتی قبل در مطبوعات اعلام کرد دعوت به کار از بازنشستگان در هر سازمان و موسسه ای ممنوع است. متاسفانه با وجود تاکید این موضوع، همچنان شاهد حضور عده ای از بازنشستگان در برخی مراکز هستیم. امیدواریم روسای کارگزینی ادارات دولتی و سازمان های غیردولتی هرچه سریع تر از قانون تمکین کنند تا روزنه ای برای ورود جوانان باز شود.

سیدحسن میر