آرشیو پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۲۹
فوتبال ایران
۱۱

واکنش رضا عنایتی به دوربین مخفی جنجالی؛ واقعا فکر کردم بمب گذاری شده!

اخیرا ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که جدید نیست. چند سال قبل هم این ویدئو منتشر شده بود. رضا عنایتی در آن، سوژه دوربین مخفی شده بود. سازندگان برنامه که او را برای کاری دعوت کرده بودند، یک بمب ساختگی در اتاقی که عنایتی در آن حضور داشت، گذاشته بودند. در این ویدئو چند مامور هم حاضر می شوند و حرف از انفجار بمب و تلاش برای خنثی کردن آن است. رضا عنایتی، مهاجم سابق استقلال و مربی فعلی خونه به خونه که بدجور از این اتفاقات ترسیده بود، در طول ویدئو مدام به ماموران می گفت اجازه دهند او برود. رضا در این باره به سوالات ما جواب می دهد.

آقا رضا این فیلمی که از شما منتشر شده خیلی جالب است.

(خنده) این ویدئو که جدید نیست چرا اینقدر سوژه شده است؟ ویدئو قدیمی است.

فکر کنم برای 5/4 سال قبل است.

بله، یکسر از دوستان این شوخی را با ما کردند. قبلا هم منتشر شده بود و نمی دانم الان چرا اینقدر بازخورد داشته است.

نظرتان چیست؟ شوخی بدی است؟

دوربین مخفی است دیگر. چه بگویم. دیگر معروفیت این چیزها را دارد. راستش من خبر نداشتم و نمی دانستم قرار است چه شود. در شرایط بدی هم بودیم. بی انصاف ها گفتند بمب کار گذاشته اند و خلاصه بدجور ترسیده بودم.

خوب است که راحت با این مساله کنار آمدید.

دیگر چه بگویم؟ دعوا کنم؟

بدجور هم ترسیده بودید.

خود شما هم بودید می ترسیدید. همه چیز کاملا واقعی بود و من فکر می کردم واقعا بمبگذاری کرده اند. یکی از بچه ها از من پرسید ترسیدی؟ گفتم بابا داشتم سکته می کردم. سکته می کردم چکار می کردید؟

یعنی اصلا شک نکردید؟

نه بابا. فکر می کردم کاملا واقعی ست و انصافا ترسیده بودم. جایی که من نشسته بودم یک متر هم با بمب فاصله نداشت. هی می گفتم بگذارید بروم ولی نمی گذاشتند. (خنده)

ناراحت نشدید؟

نه فقط ترسیدم. (خنده)