آرشیو شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۲۹
اخبار کشور
۳

امام جمعه قم: دستاوردهای انقلاب، هنرمندانه برای مردم به ویژه نسل جوان تبیین شود

تغییر ذائقه فرهنگی مردم و نفوذ از شگردهای نظام سلطه و دنباله های داخلی آن است فضای مجازی در خدمت جلادان و خائنان به ایران قرار گرفته است.

قم - خبرنگار کیهان:

امام جمعه قم گفت: در چهل سالگی انقلاب باید دستاوردهای آن بیشتر و هنرمندانه برای مردم به ویژه نسل جوان تبیین شود.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی در خطبه های نماز جمعه قم که با حضور گسترده مردم این شهر در مصلی قدس برگزار شد، افزود: امروز فضای مجازی در خدمت تطهیر جلادان و خائنان به ایران قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: دشمن با استفاده از فرصت فضای مجازی همچنین گسل های قومی - قبیله ای را تحریک و برای فاصله گرفتن مردم از نظام، حجم عظیمی از دروغ و تهمت و شایعه را منتشر می کند تا زمینه فاصله گرفتن مردم از نظام اسلامی را فراهم کنند.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه با برشمردن برخی تهدیدات داخلی علیه نظام و کشور، گفت: نظام اداری از ارزش ها فاصله گرفته است و دیگر شاخص انقلابی گری در خدمت به مردم کمتر به چشم می خورد.

وی افزود: تغییر ذائقه فرهنگی مردم و نفوذ و اخلال در سیستم اداری از جمله شگردهای دیگر نظام سلطه و دنباله های او در داخل و خارج با استفاده از فضای مجازی است.

حجت الاسلام والمسلمین اعرافی با اشاره به برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، تصریح کرد: پیشرفت هایی که در ایران اتفاق افتاده درضمن اینکه کشور درگیر جنگ تحمیلی و انواع و اقسام توطئه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی بوده است، بسیار چشمگیر و قابل ملاحظه است و این درحالی است که کشورهای دیگر منطقه با وجود اینکه مشکلات و گرفتاری های ما را نداشته اند، عقب مانده اند.

امام جمعه قم یکی از بزرگ ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی را استقلال کشور بیان کرد و افزود: پدیده استقلال که با وجود تقدیم و جانفشانی هزاران شهید به دست آمده است، یکی از آرمان های بسیاری از کشورهای دنیاست و برای رسیدن به آن ناتوان و عاجز هستند.

وی اظهار داشت: در تمام عرصه ها کشور با فاصله زیادی پیشرفت کرده است لذا دشمن اگر بخواهد زمینه سلطه مجدد خود را فراهم آورد، باید اذهان مردم را نسبت به این پیشرفت ها غافل کند و متاسفانه امروز می بینیم همه همت خود را روی این موضوع متمرکز کرده است اما برخی هنوز نسبت به این هدف دشمن کمتر حساس هستند.