آرشیو شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۶۷۰۳
فن آوری
۸
تاپ اپ

کارت ویزیت مجازی

ماهرخ چنگیز

تا چند سال پیش در محیط کاری یا برای معرفی خود و کسب و کارتان کارت های ویزیتی وجود داشت که روی آن اطلاعاتی مانند نام شرکت، شماره تماس و در نهایت یک آدرس ایمیل دیده می شد. با ارائه این کارت به دیگران این فرصت را به آنها می دادید تا در صورت تمایل با شما در تماس باشند.

اما حالا با وجود شبکه های اجتماعی گوناگون، نحوه ارتباط و معرفی کسب وکارها به دیگران متفاوت تر از گذشته شده است. حالا دیگر کمتر کسی برای ارتباط یا درخواست همکاری از ایمیل استفاده می کند و ارتباط افراد امروزه از طریق شبکه های اجتماعی مانند توئیتر، اینستاگرام، تلگرام و... انجام می شود.

قطعا در حال حاضر هر یک از ما در اکثر شبکه های اجتماعی معروف عضو هستیم و این باعث می شود تا اگر فردی بخواهد از طریق شبکه های اجتماعی ما را پیدا کند با مشکل برخورد کند. به همین خاطر شاید به این موضوع فکر کنید که کاش کارت ویزیتی وجود داشت تا با درج تمام آدرس های شما در شبکه های اجتماعی کمک می کرد تا مخاطبان، براحتی به شما دسترسی پیدا کنند. یکی از سرویس هایی که در این زمینه می تواند شما را به خواسته تان برساند برنامه Spectrums است.

Spectrums در واقع یک کارت ویزیت مجازی است. این سرویس یک شبکه اجتماعی است که به شما کمک می کند تا با ثبت آدرس یا حساب کاربری خود در شبکه های اجتماعی مختلف به دیگران کمک کنید تا راحت تر شما را پیدا کنند. بعد از ثبت نام در این برنامه، یک نام کاربری با عنوان SID به شما تعلق خواهد گرفت. حالا می توانید در پروفایل شخصی خود آدرس و نام کاربری شبکه های اجتماعی که در آن عضو هستید، نام کاربری در پیام رسان ها، آدرس سایت یا ایمیل خود را در ستونی مخصوص به نام Networks وارد کنید.

برای وارد کردن نام کاربری خود در سرویس های مختلف اینترنتی در این برنامه با هیچ محدودیتی مواجه نیستید. بعد از انجام این کار و کامل کردن اطلاعات حالا می توانید با قرار دادن لینک SID به دیگران، آنها می توانند براحتی و بدون هیچ دردسری به آدرس های آنلاین شما در اینترنت دسترسی داشته باشند. این برنامه به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید و ios قرار گرفته است.