آرشیو شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۲۹
ورزشی
۹

تعیین فینالیست های لیگ برتر بسکتبال در دیدار پنجم

تیم های شهرداری تبریز و مهرام با برتری برابر حریفان خود در مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور تعیین تیم فینالیست را به دیدار پنجم کشاندند.

مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر بسکتبال شامگاه روز پنجشنبه هفته گذشته با برگزاری دو دیدار در تهران و آبادان پیگیری شد. در تهران دیدار چهارم تیم های مهرام تهران و پتروشیمی بندرامام در سالن ورزشگاه آزادی برگزار شد که در پایان این بازی تیم مهرام 94 بر 87 تیم حریف را شکست داد تا کار به بازی پنجم کشیده شود. پتروشیمی بندرامام که در دو دیدار از سه دیدار گذشته به برتری رسیده بود در صورت پیروزی می توانست به فینال راه پیدا کند اما مهرام از میزبانی اش به خوبی استفاده کرد و با پیروزی در دیدار چهارم تعداد بردها را مساوی کرد تا دیدار پنجم دو تیم تعیین کننده باشد.

دو تیم نفت آبادان و شهرداری تبریز در آبادان به مصاف هم رفتند که تیم مهمان موفق شد حریف میزبان خود را با نتیجه 101 بر 95 شکست دهد. رقابت دو تیم در وقت قانونی با تساوی 86 به 86 به پایان رسید. این دومین پیروزی شهرداری تبریز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال بود. نفت آبادان نیز از مجموع سه دیدار گذشته در دو دیدار صاحب برتری شده بود. بدین ترتیب دو تیم نفت آبادان و شهرداری تبریز به لحاظ تعداد برد و باخت شرایط مساوی با هم پیدا کردند.

بر این اساس دیدار پنجم میان تیم های نفت آبادان با شهرداری تبریزو مهرام با پتروشیمی بندرامام تعیین کننده تیم صعودکننده به فینال خواهد بود. این دو دیدار روز دوشنبه هفته جاری برگزار می شود تا تکلیف تیم های فینالیست مشخص شود.