آرشیو شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۲۹
حوادث - اخبار کشور
۱۱

فرمانده انتظامی استان البرز:باند سارقان مسلح در کرج متلاشی شد

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در پی بازرسی و گشت زنی نیروهای پلیس در کرج، باند 6 نفره از سارقان مسلح حین سرقت شناسایی و دستگیر که در این بین سه نفر از سارقان به ضرب گلوله پلیس مجروح شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سرتیپ عباسعلی محمدیان در نشست خبری اظهار داشت: سه شنبه گذشته مصادف با نخستین روز از بهمن ماه سال جاری در ساعت یک و پانزده دقیقه بامداد، نیروهای گشت زنی در محدوده بلوار دانش، افراد مشکوکی را مشاهده کردند که سرگرم بریدن قفل و کرکره سه باب مغازه بودند.

فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد: نیروهای پلیس بلافاصله اقدام به دستگیری سارقان کردند که این گروه با سه دستگاه خودرو فرار کردند که یکی از خودروهای سارقان کامیون و دو خودرو دیگر شخصی بود.

سردار محمدیان یادآور شد: پس از تعقیب و گریز، یکی از سرنشینان به صورت پیاده فرار کرد و در ادامه این تعقیب و گریز که با تیراندازی پلیس همراه بود دو نفر از سارقان هدف گلوله قرارگرفته و بلافاصله دستگیر شدند.

وی بیان کرد: لازم به ذکر است که سارقان نیز مسلح بودند و از خودروهای خود به سمت ماموران پلیس تیراندازی می کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: دو نفر از سارقان که به ضرب گلوله آسیب دیدند تحت درمان قرارگرفته اند و یکی از سارقان که به صورت پیاده اقدام به فرار کرده بود نیز صدمه دید که توسط یک تاکسی به درمانگاه منتقل شده بود که وی نیز توسط نیروهای پلیس دستگیر شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این گروه سارقان دستگیرشده، حدود 20 تا 30 سال دارند که درگذشته به صورت یک باند فعالیت کرده و با هم در ارتباط بودند.