آرشیو سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۳۳
ورزش
۱۸

نیمه نهایی جام حذفی زیر سایه یک سانحه قرار گرفت

شوک یک تصادف

ساعت 14 و 45 دقیقه امروز قرار است حساس ترین بازی نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شود؛ دیداری که به خودی خود هیجان فراوانی داشت و حالا با تصادف یکشنبه شب بوشهر، وضعیتی فوق العاده و غیرعادی پیدا کرده است. مهدی قائدی که به دلیل دو اخطاره بودن، بازی نیمه نهایی جام حذفی را از دست داده بود، مرخصی گرفت و به بوشهر رفت تا پیگیر امور دانشگاهی اش باشد. عصر یکشنبه قائدی همراه دوستانش برای دیدن بازی تیم ملی فوتبال ساحلی در پرشین کاپ به ورزشگاه پارس جنوبی رفت و چند ساعت بعد، در راه بازگشت اتفاقی افتاد که فوتبال ایران را تحت تاثیر قرار داد. خودروی شاسی بلند، با سرعتی عجیب چپ کرد و سرنشینانش را به بیمارستان فرستاد.

سانحه ساعت یک و 30 دقیقه بامداد تمام فوتبال ایران را زیر سایه و تحت تاثیر خود قرار داد. حالا استقلالی ها همان حالی را دارند که پرسپولیسی ها پیش از بازی با الهلال داشتند. وقتی خبر محرومیت طارمی چند ساعت قبل از آن بازی، اردویشان را به هم ریخت.

وینفرد شفر، سرمربی آلمانی استقلال البته برای این بازی روی مهدی قائدی حساب باز نکرده بود، چون قائدی دو اخطاره و محروم بود؛ اما این که این بازیکن که به تازگی به ترکیب اصلی راه پیدا کرده بود، تا آخر فصل از استقلال دور بماند، خبر خوشایندی برای استقلال و شفر نیست.

بی تردید اردوی استقلال با شوک سانحه بامداد دوشنبه وارد بازی امروز خواهد شد؛ اما هدف اصلی بازیکنان استقلال رسیدن به فینال است تا این برد را به هم تیمی خود تقدیم کنند.