آرشیو سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۳۳
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

امضای تفاهم نامه همکاری معاونت سیما و دانشگاه صدا و سیما

با هدف همکاری های مشترک علمی، آموزشی و تولیدی در حوزه سیما تفاهم نامه ای میان معاونت سیما و دانشگاه صداوسیما منعقد شد. بر اساس مفاد این تفاهم نامه مقرر شد، معاونت سیما زمینه های بازآموزی در زمینه کارورزی، مهارت افزایی و انتقال تجربیات حرفه ای را برای دانشجویان دانشگاه صداوسیما فراهم آورد.

به گزارش روابط عمومی سیما، در نشست مشترک معاون رئیس سازمان در امور سیما و رئیس دانشگاه صدا و سیما بر ایجاد زمینه های استفاده از ظرفیت های صف و ستاد سیمای جمهوری اسلامی برای کارورزی، مهارت افزایی و انتقال تجربیات حرفه ای به دانشجویان دانشگاه تاکید شد.

در این نشست دکتر مرتضی میرباقری معاون سیما، تعامل حوزه های مختلف را نتیجه تفکر و گفت وگوهای سازنده دانست و گفت: آشنایی با ظرفیت ها و توانایی های آموزشی در دانشگاه صداوسیما از یک سو و شناخت نیازها و ماموریت های برنامه سازی از سوی دیگر راهکاری موثر در دستیابی به نتایج مطلوب است. وی تاکید کرد: خوشبختانه امروز در رسانه ملی شخصی سکان امور را در دست دارد، که در سه حوزه فنی، آموزش و تولید حضور داشته است و از ظرفیت ها و نیازهای این بخش ها آگاهی کامل دارد. مسلما همین نگاه سازمانی باعث هم افزایی بیشتر حوزه های مختلف شده است، به طوری که امروز دو حوزه تولید و آموزش برای رسیدن به تعاملی سازنده با یکدیگر رسیده اند.

دکتر شهاب اسفندیاری، رئیس دانشگاه صداوسیما نیز با اشاره به حضور نیروهای خلاق و جوان تحصیلکرده در این دانشگاه گفت: تربیت نیروی انسانی کارآمد و متخصص از ماموریت های اصلی محوله ازسوی رهبر معظم انقلاب به ریاست سازمان است؛ ماموریتی که به عهده دانشگاه صداوسیما گذاشته شده است.