آرشیو سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۳۳
ورزش
۱۸

نماینده اصفهان امروز در فولادشهر میزبان آیزاول هند است

بازی تمرینی پلی آف برای ذوب

ذوب آهن ایران از ساعت 17 امروز در دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم گمنام آیزاول هند می رود. دیداری که برای نماینده فوتبال ایران بیشتر به یک تمرین جدی شبیه است. ذوب آهن البته در چند دیدار اخیر لیگ برتر ایران، پوست انداخته و نتایج بسیار خوبی گرفته و برای این بازی کاملا آماده است؛ اما حریف ذوب آهن تیمی نیست که نماینده ما را به دردسر بیندازد.

آیزاول هند شرایط مناسبی از نظر فنی ندارد و البته خستگی نیز مزید بر علت شده تا آنها شرایط ایده آلی نداشته باشند. آیزاول گرچه سال گذشته در آی لیگ هند به عنوان قهرمانی رسیده؛ اما امسال شرایط مناسبی ندارد. آنها بازی گذشته خود را در آی لیگ مقابل نروکا با نتیجه 2 بر یک واگذار کردند و اکنون در رده ششم لیگ هند قرار دارند. تیم آیزاول نسبت به سال گذشته شرایط فنی چندان خوبی ندارد و این مساله برای ذوب آهن اتفاق خوبی تلقی می شود. آنها حتی یک روز دیرتر وارد اصفهان شده اند و کاملا خسته به نظر می رسند. به این ترتیب آنها آمده اند تا یک باخت سبک را تجربه کنند و بروند. ذوب آهن امروز برای دیدار حساس یکشنبه هفته آینده مقابل استقلال تهران (در لیگ برتر در فولادشهر) تمرینی جدی خواهد کرد.

رجب زاده: آیزول را دست کم نمی گیریم

یکی از بازی های مهم برای فوتبال ایران در روز سه شنبه، تقابل ذوب آهن اصفهان برابر آیزول هند در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیاست. مهدی رجب زاده در مورد این بازی به ما گفت: «تقابل با تیمی از هند شاید در نگاه اول این طور به نظر برسد که برای ما آسان خواهد بود، اما چون نام لیگ قهرمانان آسیا بر این بازی دیده می شود، حق نداریم حریف مان را دست کم بگیریم. ما با تمام توان به میدان می رویم تا ضمن قطعی کردن صعود، برای سایر رقبای آسیایی هم خط و نشان بکشیم. خدا را شکر می کنم که وضعیت تیم مان عالی است و از این رو، بدون استرس به دیدار این حریف هندی می رویم.»