آرشیو شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۳۶
ورزش جهان - فوتبال ایران
۱۰

فیفا پول او را می گیرد

شکایت سجاد شهباززاده از القطر

باشگاه القطر بدون این که با سجاد شهباززاده مدافع ایرانی خود توافق کند، نام او را از لیست خود حذف و خیمنز مهاجم سابق الغرافه را جایگزین این بازیکن کرد. هر چند مسئولان این باشگاه گفتند با سجاد توافق کرده اند ولی این بازیکن و مدیر برنامه هایش می گویند خبری از توافق نبوده و باشگاه القطر سرخود و بدون اطلاع آنها چنین کاری کرده است. سجاد در روز آخر نقل و انتقالات منتظر بود تا مسئولان باشگاه تماس بگیرند و با او توافق مالی کنند ولی این کار را نکردند تا حالا آنها اقدامات لازم را برای شکایت القطر انجام دهند.

توافق پشت پرده الغرافه و القطر

خیمنز همان بازیکنی است که طارمی در الغرافه جایگزین او شد. این بازیکن با مسئولان الغرافه شرط کرده بود تنها در صورتی رضایت به خروج از لیست می دهد که انها برای او یک تیم پیدا کنند. به این ترتیب الغرافه و القطر پشت پرده توافق کردند تا این بازیکن به تیم آنها ملحق شود. نکته اینجاست که خیمنز برای القطر مجانی درآمد چراکه الغرافه پول قرارداد او را پرداخت کرده است.

بی خبری سرمربی القطر

کنار گذاشتن سجاد شهباززاده باعث تعجب سرمربی القطر هم شد. البته شاید او از ماجرا خبر داشته و سعی کرده به این بازیکن بگوید بی خبر بوده است. در هر صورت او پس از صحبت با مدیر برنامه های سجاد گفت از این ماجرا اصلا خبر نداشته و نمی دانسته باشگاه قرار است سجاد را کنار بگذارد و خیمنز را جانشین او کند.

شکایت سجاد به فیفا

شهباززاده به محض این که قراردادش یک طرفه فسخ شد، از طریق یک وکیل بین المللی اقدامات لازم را برای شکایت از باشگاه القطر انجام داد. آنها شکایت نامه ای را تنظیم و به کمیته تعیین وضعیت فیفا ارسال کردند. شهباززاده معتقد است باید تمام و کمال پول خود را از این باشگاه بگیرد.

او در قطر می ماند

فعلا خبری از بازگشت سجاد به تهران نیست. او باید چند روز دیگر در قطر بماند تا کارهای شکایت از القطر را به طور کامل انجام دهد. او احتمالا اواخر هفته به ایران بازمی گردد. با توجه به این که قرارداد شهباززاده یک طرفه فسخ شده و او به دنبال گرفتن پولش است، احتمال دارد که پس از تعیین تکلیف این شکایت به تیم دیگری ملحق شود. فعلا او نمی تواند جایی مشغول بازی شود.