آرشیو شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۳۶
سینما
۱۲

آنیل کاپور و مدهوری در فیلم مدل دهه هشتادی

ایندرا کومار، فیلمساز قدیمی سینمای هند برای فیلم تازه اش «هیاهوی تمام عیار/ توتال دامال»، دوباره آنیل کاپور و مدهوری دیکشیت را مقابل یکدیگر قرار می دهد. این تیم سه نفره چند دهه قبل، درام خانوادگی بسیار پرفروش «بتا/ پسر» را روی پرده سینماها فرستادند.

کومار می گوید فیلم تازه اش هم مثل بتا با استقبال بالای تماشاگران هندی روبه رو خواهد شد. با این حال، اطلاعی از خط اصلی داستان فیلم در دست نیست. آجی دیوگان ستاره دو دهه اخیر بالیوود هم یکی از سه نقش اصلی هیاهوی تمام عیار را به عهده دارد. در کنار این سه بازیگر، دو چهره کمدی بالیوود ریتش دشموک و ارشد ورسی هم در فیلم بازی می کنند. کلید فیلمبرداری این کمدی درام خانوادگی در شهر بمبئی زده شده است. تهیه کنندگان فیلم قصد دارند آن را برای نمایش عمومی در دهه اول دسامبر 2018 آماده نمایش کنند.

به نوشته سایت بالیوود هنگاما، مدهوری دیکشیت برای بازی در این فیلم، خودش را از آمریکا به هند رسانده است. او برای بیش از یک دهه ستاره شماره یک زن بالیوود بود و لقب «آمیتاب باچان مونث بالیوود» را گرفت. مدهوری که با همسر و دو فرزندش سال هاست در آمریکا زندگی می کند، در دهه 80 میلادی در یک دوجین فیلم موفق در کنار آنیل کاپور بازی کرد. ایندرا کومار در ارتباط با ساخته تازه اش می گوید: «با هیاهوی تمام عیار بازگشتی به سینمای خانوادگی و پربیننده دهه 80 میلادی می کنم. به همین دلیل، از آنیل کاپور و مدهوری برای بازی در آن دعوت کردم. این روزها فیلم های آن دهه برای تماشاگران سینما، به صورت یک خاطره خوش درآمده است. قصد دارم با این فیلم، آن خاطره خوش را دوباره احیا کنم. برای همین، نوع ساخت فیلم و فضاسازی آن کاملا شبیه حال و هوای فیلم های دهه 80 میلادی خواهد بود.»